fbpx

Als puber startte ik met het bouwen van communities, voor mijn hobbies. Zo belandde ik bij het eerste e-commerce departement van Neckermann/Thomas Cook. Sinds dan ben ik gefascineerd door transities van bedrijven, dankzij het gebruik van moderne tools, als empirisch(data-driven) werken, intern collaboreren én scherpe marketingposities dankzij analyse van uw markt in deze omnichannel wereld. Doorheen mijn carrière scherpte ik mijn vaardigheden aan als strateeg (Digitaal: Duke&Grave, Brand: Mortierbrigade) en transitie-coach (Standaard Boekhandel, Balls&Glory, Recupel, Wienerberger, ...). Verwacht heldere keuzes, herhaalbare draaiboeken en duidelijke reporting - in samenwerking met de betrokken stakeholders en teams.

Beschikbaar vanaf: 12 januari 2023
5 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0031t00000tl9IEAAY Koen