fbpx

Hilde

Project Management

Puttend uit mijn ruime ervaring als zaakvoerder/vennoot van 3 KMO's in het Antwerpse, richtte ik in 2020 een vennootschap op met Eeklo als uitvalsbasis. Eens een ondernemer, altijd een ondernemer. Om dezelfde reden ben ik de geknipte persoon om jou als manager in een KMO te ontzorgen, van A tot Z. Van meehelpen bij jouw Accountancy tot het regelen van je Zorgeloze - Zonvakantie in Frankrijk. Als loyale freelancer bied ik complete ontzorging aan zodat jij je kan focussen op je core business en geen tijd hoeft te spenderen aan algemene administratie, commerciëel werk, mailverkeer, boekhouding en debiteurenbeheer, personeelsselectie en -beheer enz. Ik werk zowel op verplaatsing als van uit mijn kantoor of van uit een coworkinglocatie. Ondertussen heb ik 2 ondersteunende medewerkers die jou de continuïteit in de werking van ons kantoor garanderen. Hilde Verduyn, de service en ontzorging op úw maat !

Eeklo
Available from: November 13, 2023
2 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

Change And Transformation PathwayCore management tasksLeadershipOrganizationProblem SolvingProcess ChangeStrategizingInsights Discovery AccreditationTeam BuildingGDPR KnowledgeHR ManagementAccount ManagementAdministrationAcquiring CustomersTracking CustomersPartner SearchSales TechniquesSelect SuppliersCommunicationsInternal CommunicationsMarketing CommunicationsBrochuresTranslationLogo DesignNLP Practitioner

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Maak kennis met Hilde, een geboren onderneemster. In 1988 kwam ze terecht in het expertisebureau van haar ex partner. Hier stond ze in voor het dagelijkse beleid.

Sinds 2019 is zij actief als freelancer en dit op vlak van administratie, commercieel werk, boekhouding, personeelsadministratie, enz. .

Ben je dus op zoek naar een allround profiel, één adres Hilde! 

 

 

🤝 34 jaar ervaring als administratief bediende

🔎 seeks assignments within administration

🌍 talenkennis: ND/ ENG / FR

 

Job Content:

Hilde heeft 31 jaar ervaring binnen een eigen expertisebureau:

-         Expert aanstellen.

-         Foto’s nemen en uploaden.

-         Dossier aanmaken.

-         Bestek opmaken.

-         Doorsturen naar de tegenpartij.

-         Afwachten van goedkeuring op herstelling.

-         Verder administratie flow hierrond.

Na haar 31 jarige carrière binnen expertise is zij sinds 2019 actief als freelancer en helpt zij KMO’s met de dagelijkse administratie:

-         Boekhoudkundige taken.

§ Facturen opmaken.

§ Inboeken van facturen.

§ Debiteurenbeheer.

§ Voorbereidend werk voor de boekhouder.

-         Crisismanagement.

-         Ondersteuning op marketingvlak.

Good to know:

👌🏻 Hilde is een dame die zeer zelfstandig werkt, loyaal en zeer hands-on. Een klant kan echt op haar rekenen dit zowel op lange als korte termijn.

👌🏻 Naast haar freelance opdracht houdt Hilde zich ook bezig van mei tot en met september met de verhuur van vakantiewoningen. 


30 jaar eigen bedrijven --> Customer service zit in het bloed

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0031t00000tlDMiAAM Hilde