|
Marke |
|
Available from: November 6, 2023 |
|
3 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Jan heeft al 25 jaar ervaring binnen Marketing & Communicatie als freelancer. Jan zijn ervaring gaat zeer breed, hij doet zowel:
Jan zijn focus ligt zowel op het strategische als het operationele. Hij heeft de kennis en ervaring om een team aan te sturen maar staat zelf ook graag mee in “the field”.
| Good to know:
👌🏻 Bachelor Sociaal Werk
👌🏻 Perfect drietalig NL, FR, ENG
👌🏻 Kennis van CMS-systemen (Wordpress, Drupal, Umbraco etc.), Email marketing systemin (YMLP, Mailchimp), CRM’s (Teamleader, Salesforce), Google Analytics/Adwords, social media platformen
| Jan in't kort:
🤝 25 jaar ervaring in marketing & communicatie
🔎 zoekt opdrachten als interim management binnen markcom
🌍 NL, ENG, FR (alles vloeiend zowel spreken, schrijven, lezen)
❤️ Strongest assets:
| Competencies?
- Job content | Vooraleer hij startte als freelancer, werkte hij in de IT sector binnen Sales & Marketing. Sinds ’97 is hij aan de slag als freelancer. De rode draad in zijn carrière zijn 3 luiken:
- Coaching (leidinggevende) aspect
- Coördinerende
- Uitvoerende
Hij voerde reeds verschillende projecten uit.
- Fujitsu Siemens: Marketing Manager
- InterAxt: Marketing & Communicatie verantwoordelijke en coaching
- Hexacom: Marketing & communicatie consulting
- Smappee: markcom verantwoordelijke
- Electrabel: markcom verantwoordelijke
- Clarebout Potatoes: Corporate Communicatie & Spokesperson
- …
De laatste 2 grote projecten waren meer PR gericht waar hij woordvoerder was voor Het Rode Kruis-Vlaanderen and ING Belgium. Ook Lead Generation, Interne communicatie en communicatie met de stakeholders vielen daar onder.
Kortom, Jan is zeer breed inzetbaar. Hij houdt niet van opdrachten waarbij hij 1 à 2 maanden advies moet komen verlenen en dan weer moet vertrekken, hij wil het ook zelf kunnen implementeren, helpen en mee iets opbouwen.
Jan geeft aan mee te zijn met zijn tijd, om dit te staven vertelt hij dat hij op een aankomend seminarie over virtual event marketing 1 van de spreker is.
Hij is een echte allrounder die de juiste puzzelstukjes op de juiste plek kan plaatsen.