fbpx

In 2014 ben ik gestart in een klein agency dat ik samen met de zaakvoerder heb uitgebouwd tot een internationaal bureau met 40 werknemers verspreid over vier landen. Daar ben ik snel gegroeid naar Head of Digital waar ik verantwoordelijk was voor de grootste campagne en het beheren van een team van +/- 10 digital marketeers. Qua SEA campagnes heb ik vooral campagnes gedraaid tussen de 5k en 80k per maand in verschillenden sectoren zoals E-commerce, Energie en Vastgoed. September 2019 heb ik beslist om op mezelf te beginnen als digital marketeer. Nu behandel ik klanten zoals Vooruitzicht, Test-aankoop, Ap Hogeschool en Senior living group.

Beschikbaar vanaf: 12 augustus 2022
1 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:
Bjorn blinkt uit in digitale marketing, voornamelijk in performance based campagnes, binnenhalen van meer sales en leads en beheerst alle kanalen van digitale marketing. Hij gebruikt data om meetbare resultaten te verwezenlijken en gaat steeds voor een proactieve aanpak om de rest van de markt een stapje voor te zijn. Bjorn wenst van elke campagne die hij uitdenkt en opzet een succesverhaal te maken. De resultaten van de klant en zijn tevredenheid staan dan ook centraal. Bjorn zijn doel: succesvolle, langdurige en rendabele campagnes bouwen die jouw doelpubliek prikkelen op het juiste moment.
Bjorn is een vlotte, en vriendelijke man die ervaren en bekwaam over komt. Bjorn houdt van wat hij doet en is zeer gedreven en gemotiveerd om meetbare resultaten te leveren aan zijn klanten en is altijd op zoek naar nieuwe manieren om resultaten te verbeteren.

Meer info kan je terugvinden op zijn website:
https://pro-active.be/

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0031t00001AqkGaAAJ Bjorn