Ik ben reeds jarenlang actief als freelancer op het vlak van financieel beheer en HR Management. Dit kunnen opdrachten zijn korte of lange duur. Regelmatig doe ik vervangopdrachten wegens ziekte of in afwachting van de invulling van een vacature. Ik ken de materie door en door en garandeer een transparante, correcte uitvoering van de opdrachten. Mijn belangrijkste competenties zijn: Financieel beheer: - Algemene boekhouding voor vennootschappen in België, Nederland en Frankrijk; - Opvolging en bespreken financiële situatie; - Alle aangiften (BTW, Intrastat, IC); - Voorbereiding jaarafsluiting en bespreking met extern kantoor; - Rapporteringen en consolidaties; - Intercompany boekingen; - Klantenopvolging; - Budgetbewaking; - Voorbereiden investeringsdossiers. Personeelsbeheer: - Payroll officer; - Sociale wetgeving; - Administratie (contracten, …); - Behandelen personeelsproblemen; - Opvolging verlof, ADV, …; - Opstellen functieomschrijvingen, policies, diverse procedures, ….; - Opstarten evaluatiegesprekken; - Contacten met openbare en sociale instellingen.
|
Kortrijk |
|
Available from: July 10, 2023 |
|
5 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |