fbpx

Ik ben reeds jarenlang actief als freelancer op het vlak van financieel beheer en HR Management. Dit kunnen opdrachten zijn korte of lange duur. Regelmatig doe ik vervangopdrachten wegens ziekte of in afwachting van de invulling van een vacature. Ik ken de materie door en door en garandeer een transparante, correcte uitvoering van de opdrachten. Mijn belangrijkste competenties zijn: Financieel beheer: - Algemene boekhouding voor vennootschappen in België, Nederland en Frankrijk; - Opvolging en bespreken financiële situatie; - Alle aangiften (BTW, Intrastat, IC); - Voorbereiding jaarafsluiting en bespreking met extern kantoor; - Rapporteringen en consolidaties; - Intercompany boekingen; - Klantenopvolging; - Budgetbewaking; - Voorbereiden investeringsdossiers. Personeelsbeheer: - Payroll officer; - Sociale wetgeving; - Administratie (contracten, …); - Behandelen personeelsproblemen; - Opvolging verlof, ADV, …; - Opstellen functieomschrijvingen, policies, diverse procedures, ….; - Opstarten evaluatiegesprekken; - Contacten met openbare en sociale instellingen.

Kortrijk
Available from: July 10, 2023
5 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:
Zeer ervaren profiel die een perfecte link is tussen boekhouding en HR.

Qua HR focust Isabelle zich op de hard HR waarbij ze sterk is in payrolling en een uitgebreide kennis heeft van sociale wetgeving.

Isabelle omschrijft zichzelf als iemand die zich enorm engageert voor de bedrijven waarvoor ze projecten uitvoert en dat ze zich goed kan inleven in de situatie.
Ze hecht veel belang aan het menselijke aspect, wat haar op een spontane manier het ideale aanspreekpunt maakt voor andere medewerkers.

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0031t00001EmogjAAB Isabelle