Een groot deel van mijn loopbaan stond ik aan de zijde van mijn echtgenoot, zaakvoerder van een merkengarage. Elke dag streefden we ernaar ons te onderscheiden van de concurrentie in service en kwaliteit. Dit impliceerde een feilloze receptie, snelle en punctuele opvolging van lopende zaken mbt administratie, facturatie, opvolging klantencontacten en opportuniteiten. Achter de schermen kwam er heel wat werk bij te pas, denk maar administratie, boekhouding, debiteurenbeheer, personeelsbeheer, … Wegens de hoge eisen van het merk werden de activiteiten per eind 2017 stop gezet.
|
Knokke-Heist |
|
Beschikbaar vanaf: 3 augustus 2023 |
|
1 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Valerie is een administratieve duizendpoot met ervaring in verschillende sectoren, inzake receptie/orderverwerking/facturatie/naverkoop/garantiebeleid/debiteurenbeheer ... Haar man had een garage in Knokke-heist waardoor ze veel ervaring heeft opgedaan in de automotive sector.
Als freelance administratief consultant ondersteunt & adviseert Valerie zelfstandige ondernemers en KMO’s op administratief , organisatorisch en strategisch vlak.
- Administratieve ondersteuning van A -> Z
- Office management: receptie en onthaal, post verwerking, economaat, ...
- Aan-en verkoopadministratie
- Facturatie
- Aftersales
- Sales ondersteuning
- Financiële administratie: afpunten van betalingen, niks met BTW, facturen inboeken
Software: Dealermanagement, teams, sharepoint, Medelco