Op zoek naar een betere work-life balance? Wil je af van die steeds maar groeiende stapel administratie? Ik heb jaren ervaring als Office Manager waar ik mij, naast de standaard secretariaatstaken zoals administratie, facturatie en opvolgen van de mailbox, bezig hield met het opmaken van verslagen en processen-verbaal die tijdens de verhoren werden opgemaakt. Daarnaast behoorde de coördinatie van de bijscholingsaanvragen en het up to date houden van de website tot mijn takenpakket. Nu wil ik deze kennis als virtual assistant delen met zelfstandigen en kleine ondernemingen die moeite hebben om hun administratie bij te houden. * Ervaring: --> Team Assistent mei '20 - heden EY Gent AML, QRM, pre-approvals, BizTax, Belcotax, RV-on-Web, brieven finaliseren,... --> Management Assistent jan' 20 - mrt '20 Neckermann (Wamos Benelux) Zwijnaarde Post, onthaal, vertalingen, verslagen opmaken, facility, organisatie teamreis en personeelsfeest --> Office Manager feb ‘03 – mei ‘18 Nederlandstalige Gewestelijke Raad van de Orde der Dierenartsen (NGROD) Merelbeke Semi-zelfstandige functie onder toezicht van een dierenarts die als hoofdactiviteit zijn eigen dierenartsenpraktijk had. * Secretariaat onthaal, correspondentie, telefoon, plaatsen en opvolgen bestellingen, notuleren tijdens onderhouden, opmaken verslagen, opmaken nieuwsbrieven, opmaken brieven * Financiën aankopen, betalen facturen, inboeken kasboek, financieel dagboek, verkoopdagboek, berekenen zitpenningen raadsleden, contactpersoon banken, opmaken fiscale fiches * Personeelsadministratie onthaal nieuwe werknemers, contact sociaal secretariaat, opmaken contracten, hulp bij aanwervingen en sollicitaties * Overige klachtenbehandeling en -opvolging, bijscholingen, overlegmomenten met leden, organiseren teambuildingsweekend, fotoboeken, zoektocht naar nieuw pand, opvolgen renovatiewerken
|
Melle |
|
Beschikbaar vanaf: 22 september 2023 |
|
5 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Trui is een zeer sympathieke dame uit Melle met al meer dan 20 jaar ervaring binnen allround administratie. Ze heeft net een opdracht afgerond bij Calle Plant waar ze verantwoordelijk was voor de financiële administratie. Trui is onmiddellijk 3 dagen inzetbaar.
| Good to know:
👌🏻 Diploma Handelswetenschappen
👌🏻 Opleiding als Virtual Assistent op VA School
👌🏻 Kennis van Outlook, Venice, Powerpoint, Excel, Exactonline
| Trui in't kort:
🤝 +/- 20 jaar ervaring in allround administratie
🌍 NL (moedertaal) ENG (zeer goed), FR & DE (basis)
❤️ Sterkste troeven: Trui past zich snel aan, zeer flexibel ingesteld, werkt steeds nauwkeurig en efficiënt. Een échte allround meerwaarde voor bedrijven waarvoor ze projecten uitvoert.
| Competenties?
Jobinhoudelijk | Trui startte haar loopbaan als Office Manager bij NGROD waar ze 15 jaar werkte. Nadien werkte ze Aals Management Assistent bij Neckermann en EY.
Doorheen haar carrière was ze als administratieve duizendpoot sterk in taken waarbij het financiële aspect ook een rol speelde. Voorbeelden van taken die Trui perfect op zich kan nemen:
- Algemene administratie en secretariaatswerk
- Klantencontact: onthaal, mail, telefonie, ...
- Klachtenbehandeling
- Notulleren
- Boekhouding (voorbereding)
- Facturatie, offerters opvolgen,...
- Aangiftes vennootschapsbelasting
- Logistieke zaken opvolgen en regelen
- Medisch secretariaat taken
· Sector | Heeft ervaring in de dierenzorg sector (is een grote dierenvriend), toerisme, financiële sector en tuinbouwsector.