Mijn naam is Miriam Chebaa. Ik ben in april 2021 gestart als freelance administratief bediende (virtueel assistente). Ik heb mij de laatste 3 jaar enkel beziggehouden met de administratie en boekhouding van mijn echtgenoot, actief als loodgieter. Ik heb ervaring in facturen en offertes opmaken. Afspraken opvolgen en inplannen. Ik ben het aanspreekpunt voor jou klanten, beantwoord mails, doe de hulpboekhouding, zorg ervoor dat tegen het einde van het kwartaal alles in orde is, enzovoort. Wat zeker een pluspunt kan zijn is dat ik tweetalig (Nederlands, Frans) ben opgevoed. Ik kijk alvast uit naar jullie reacties! Groetjes, Miriam
|
Puurs |
|
Beschikbaar vanaf: 14 november 2022 |
|
5 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Maak kennis met Miriam. Miriam is sinds juni 2021 aan de slag als freelancer. Hiervoor deed ze de administratie van haar echtgenoot die werkzaam is als loodgieter.
🤝 > 7 jaar ervaring binnen administratie
🔎 zoekt opdrachten als administratief medewerker – boekhoudkundig bediende
🌍 talenkennis: ND/ENG/FR
Job Content:
Reeds uitgevoerde taken:
- Billing.
- Quotes.
- Afspraken opvolgen en inplannen.
- Telefonisch contact met klanten.
- Agendabeheer.
- Betalingen opvolgen en uitvoeren.
- Voorbereidende boekhouding.
- Mail traffic.
Kortom Miriam is een zeer allround profiel die snel inzetbaar is.
Bovenop haar diversiteit in taken is zij tweetalig Nederlands en Frans.
Good to know:
👌🏻 Miriam is op zoek naar een freelance opdracht waar ze op woensdag en vrijdag van thuis uit kan werken. De overige dagen kan zij perfect op locatie werken.