fbpx

I am an experienced multilingual and digital savvy professional in Executive Management support, Office Management, Communications & Events. I have a demonstrated experience in several industries and on an international level. I love coordination, organization and looking for creative and tailor-made approaches => problems do not exist. I commit to each project with my very own flexible and enthusiastic entrepreneurial spirit. I am delighted to use my passion, expertise and knowledge for your benefit! Liesbeth

Gooik
Beschikbaar vanaf: 31 januari 2022
3 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:
Liesbeth uit Gooik met een diploma in communicatie en marketing is op zoek naar opdrachten als management assistant. Door haar opleiding heeft ze voeling met de grafische wereld, dit is ook iets waar ze in haar eigen bedrijf veel belang aan hecht, hetzelfde met social media. In deze tijd is dit zo van belang dat de look en feel van jouw bedrijf goed zit en je naambekendheid maakt op verschillende kanalen.

Toen Liesbeth op de arbeidsmarkt kwam had ze heel wat opties en besloot ze uiteindelijk als assistant voor een marketing director te gaan werken.
Dit was binnen een bedrijf en afdeling die in volle groei was, bijgevolg was haar job heel veelzijdig, was er veel uitdaging en verandering. Ze heeft dit 5 jaar gedaan.
Daarna is ze binnen dit bedrijf directieassistent geworden op de afdeling communicatie en marketing.

Vervolgens heeft ze de sprong gemaakt naar een grote organisatie en is ze voor Delhaize gaan werken.
Het was haar verkocht als een heel boeiende job, maar als puntje bij paaltje kwam moest ze heel uitvoerend werken doen.
Nl. ppt's maken, agendabeheer enz. Dit in combinatie met een herstructurering heeft ervoor gezorgd dat Ann-Sophie vertrokken is.

Na Delhaize is Ann-Sophie voor Erics gaan werken. Daar was ze de rechterhand van de persoon die verantwoordelijk vas voor België en die verantwoordelijk was wereldwijd voor een bepaalde productgroep. Hier waren een groot deel van haar taken interne communicatie en organisatie van events.
Toen haar baas gepromoveerd werd, heeft hij haar gevraagd om mee te gaan met hem. Haar nieuwe job zou o.a. opvolging van e-learnings inhouden en ze zou de binding met België wat verliezen. Na lang twijfelen is ze toch meegegaan. Dit bleek toch iets te technisch te zijn.

Ann-Sophie werd gecontacteerd door Adecco waardoor ze bij Erics vertrokken is. Ze heeft daar 3,5 jaar gewerkt als assistant op de interne communicatie en organisatie van events.
Adecco heeft 3 jaar op rij reorganisaties ondergaan en tijdens december 2020 vond de laatste uit de reeks plaats. Hierbij zijn al Ann-Sophie haar rechtstreekse collega's ontslagen.
Begonnen als assistant van een communicatiecel van 7 personen, stond ze er nu opeens alleen voor.
Omwille van de hoge werkdruk en het uitblijven van beloofde oplossingen, heeft Ann-Sophie de sprong gemaakt naar zelfstandig freelancer.

Ze is op zoek naar opdrachten als:
- executive management support: ondersteuning C-level
- allround administratie: bv. openbare aanbestedingen
- communicatie en events: volledige interne communicaie


Language Skills:
- Dutch (native language)
- Engels (heel goed)
- Frans (heel goed) De voorbije 5 maand zat ze op een opdracht in het erasmus ziekenhuis in Brussel waar de voertaal ook Frans was.

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N000007BEkRQAW Liesbeth