U kunt mijn diensten inschakelen om u bij te staan met: - organisatiemanagement - procesverbeteringen - onboarding - personeelsselectie - debiteurenbeheer Mijn opdracht is simpel: ik denk met u mee zodat we tot een gerichte oplossing komen en u het bos tussen de bomen terugvindt. Hebt u voor de uitvoering ervan hulp nodig, dan help ik met die te vinden. Met tig jaren ervaring op de teller op de boekhouding van een drukkerij, een groothandel electriciteit en een groothandel papier, heb ik zo wat alles door mijn vingers zien gaan. dagelijkse boekhouding cashflow monitoren betalingen uitvoeren inboeken aankopen verzekeringsdossiers slechte betalers opvolgen algemene administratie procedures opstellen en testen werking afdeling optimaliseren automatisatie managementsvergaderingen bijwonen notuleren agenda beheren opleidingen opvolgen KMO-portefeuille aanvragen economaat opvolgen personeel ism sociaal bureau dagelijkse planning aanwervingen interims vacatures opstellen kandidaten screenen en interviewen opvolgen targets en nog zoveel meer...
|
Beernem |
|
Beschikbaar vanaf: 27 april 2022 |
|
3 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Meet Ilse from Beernem, een veelzijdige professional met +20 jaar ervaring in allround administratie. Ilse ambieert bedrijven te ondersteunen en te ontzorgen van hun dagdagelijkse administratieve taken en personeelzaken.
Ilse heeft een hands-on mentaliteit, een gestructureerde werkwijze, de nodige empathie en een commerciële drive.
| Good to know:
👌🏻 Drietalig; Nl, Fr, Eng
| Ilse in't kort:
🤝 +/- 20 jaar ervaring
🔎 zoekt opdrachten als admin, hr medewerker, management assistant
🌍 Nl, Fr, Eng (zeer goed), De (goed)
🏡 Woonplaats: Beernem
| Competenties?
Bij Ilse kan je terecht voor:
| Experiences: