fbpx

Mijn naam is Valerie en gepassioneerd door administratie heb ik Troeff opgestart om de ondernemer te ontzorgen op vlak van allerlei soorten administratie. Dit kan basisadministratie zijn zoals bv telefonie, klanten ontvangen, offertes en facturen opmaken,.. of sales ondersteunende administratie zoals bv dienst na verkoop, prospectie, e-mailbeheer, CRM pakket beheren,.. of voorbereidende boekhouding, betalingen inboeken en opvolgen, facturen en offertes opmaken, indien gewenst ook inboeken in een boekhoudprogramma, debiteurenbeheer,.. Ook heb ik een samenwerking met een grafisch designer/ marketeer om de zelfstandige te ontzorgen op vlak van marketing en sociale media. Ik hou van variatie en ik help graag mensen vooruit. Het idee is dat ik allereerst mijn eigen agenda vul en hiervoor zoek ik nog kleine opdrachten of 1 grote opdracht en dit het liefst onder de vorm van langdurige opdrachten. Ik ben dan wel freelancer, maar ik wil écht een lange termijn relatie opbouwen met mijn klant. Voor deze opdracht(en) heb ik momenteel nog 4 dagen beschikbaar. In deze 4 dagen kan ik perfect ook een fulltime doen, of ik nu 8, 9 of 10u werk per dag, dat maakt mij helemaal niet uit, ik ben het gewoon om lange dagen te werken. Bij de klant kan ik elke dag ter plaatse komen of via thuis uit een computer overnemen zodat de klant ziet dat ik aan het werken ben, beiden zijn goed voor mij. Ook een combinatie van beiden in een hybride systeem is perfect mogelijk. Mijn uurtarief voor pure boekhouding: 60€/uur exclusief btw (kilometervergoeding zit hier wel in inbegrepen) Voor administratie reken ik 55€/uur exclusief btw (kilometervergoeding ook inbegrepen). Indien ik van thuis uit kan werken (of deels van thuis uit) dan reken ik de uren dat ik van thuis uit werk -5€ per gewerkt uur. Bij vragen mag je mij steeds contacteren. Met vriendelijke groeten Valerie Debeerst 0495 16 81 06 valerie@troeff.be

Available from: January 1, 1700
3 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Ik heb ook zonet Valerie uit Zedelgem ontmoet.

Valerie is een zelfstandige professional met een breed scala aan vaardigheden en ervaring. Momenteel is ze actief als bestuurder bij TrOEFF BV, waar ze verantwoordelijk is voor het financieel beheer, voorbereidende boekhouding, allround administratieve ondersteuning en salesondersteuning voor Kmo's, eenmanszaken en vrije beroepen.


Daarnaast is Valerie ook zelfstandig bestuurder bij LANDT BV, waar ze zich bezighoudt met financieel beheer, voorbereidende boekhouding en prospectie van gronden. Eerder heeft ze gewerkt bij Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen als commercieel en administratief bediende, waar ze zich bezighield met verkoop van verzekeringen, ledenwerving en het afhandelen van arbeidsongeschiktheidsdossiers.


Valerie heeft ook ervaring bij Mobistar als shopsupervisor en area shop sales manager, waar ze verantwoordelijk was voor targetanalyse, coaching van teams, organisatie van shops en uitwerken van marketingacties. Ze heeft ook gewerkt als shopmanager retail bij The Phonehouse, waar ze verantwoordelijk was voor opleiding, coaching, merchandising en salesplanning.


Valerie heeft een indrukwekkende lijst van opleidingen en stages afgerond, waaronder een opleiding tot boekhouder, vastgoedmakelaar en een bachelor in Marketing Management. Ze heeft uitstekende taalvaardigheden in het Nederlands en Engels, en een goede basis in het Frans.


Valerie wordt gekenmerkt door haar sociale vaardigheden, leergierigheid, creativiteit, doorzettingsvermogen en flexibiliteit. Ze is communicatief sterk, stressbestendig en doelgericht, en heeft ervaring in het omgaan met moeilijke klanten en probleemoplossend denken en handelen.

(HR ervaring heeft Valerie nog niet, maar leert zeer snel bij en wil hierin ervaring opdoen.)

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000dOO1HQAW Valerie