fbpx

Isa

Online Marketeer

Ervaren CRO-expert, die daarnaast ook kennis heeft van algemene online marketing. No-nonsense en communicatief.

Antwerp
Beschikbaar vanaf: 24 januari 2022
2 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

AccuracyPunctualBalsamiqCanvaAccount ManagementOnline CommunicationsDigital MarketingEstablishing KPIsEstablishing KPIsMarket ResearchR&DOnline MediaSocial MediaA/B TestingBid ManagementKeyword ResearchPaid AdvertisingKeyword ResearchLink BuildingSEOCommunication PlanContent PlanCustomer/Buyer JourneysDigital Marketing StrategyMarketing Management

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:
Vandaag vertel ik jullie graag meer over Isa uit Merksem. Na haar studies ging ze aan de slag in een digital agency en heeft ze zich gespecialiseerd in Google Analytics, CRO en UX (strategisch, niet design). In 2020 is ze een jaar gaan reizen en ze is helemaal herboren thuis gekomen. Ze werkt momenteel deeltijds in een boek- en wijnbar en vult haar tijd verder op met freelance opdrachten.

Lees gerust even verder en geef me zeker een seintje als je nog vragen hebt! Ze heeft de app gedownload & haar account aangemaakt. 😊

Isa in ’t kort
⭐ “Ik hou graag vast aan mijn expertise, maar wil gerust ook breder opdrachten voorgesteld krijgen.”
🤝 5 jaar ervaring in agency, sinds november 2021 als freelancer aan de slag
🔎 Voorkeur voor Google Analytics, CRO en UX-strategy (eventueel ook SEA), mag ook breder binnen online marketing.
🌍 NL/EN (zeer goed)
🏡 Woont in Merksem, maximale reistijd van 60 minuten
💰 Dagfee bespreekbaar (gaf €600 mee maar vroeg advies)
🏃🏻‍ Onmiddellijk beschikbaar voor 2 dagen per week (maandag + dinsdag)
❤️ Tijdens ons intakegesprek maakte Isa een heel aangename indruk. Spontaan en vlot zijn twee woorden die haar typeren, net zoals levensgenieter en doener. Ze werkt zich snel in en kan met bijna alle types persoonlijkheden opschieten. Ze is gestart in een agency als allround online marketeer, maar heeft de kans gekregen om samen met haar collega een afdeling op te starten die specialiseerde in Google Analytics, Click Through Rates en User Experience. Ze babbelt nog steeds met veel passie over deze niches!

Toekomstplannen?
• Jobinhoudelijk | Het liefst blijft Isa binnen haar specialisatie, namelijk Google Analytics (met o.a. ook Tag Manager, Data Studio, …) en alles rond conversies op websites. Hiermee bedoelt ze zowel audit van websites als verbetervoorstellen op vlak van CRO en UX, maar ook het uitwerken van customer journeys en opstellen van personas. Als allround marketeer boog ze zich over SEA, dus ook dat mag zeker deel uitmaken van het takenpakket. Nog breder kan haar ook aanspreken, zolang het op online niveau blijft: met offline marketing heeft ze namelijk geen ervaring.
• Sector | Mag alles zijn, van kleine kmo tot grote marketingbureaus. 😊 Voor kleine firma’s kan ze heel breed inzetbaar zijn, van contentcreatie tot basisvormgeving in Photoshop. Bij grotere bedrijven gelooft ze eerder in “ieder zijn sterkte” en focust ze liever op de dingen waar ze echt goed in is.

Good to know
👌🏻 Isa maakte een schitterende reis: https://www.polarsteps.com/byebyebelgium!
👌🏻 Behaalde een Bachelor Journalistiek (in 2012) en Master New Media (in 2014)
👌🏻 Geeft voorkeur aan remote werken. Wil wel ter plaatse gaan voor kennismaking en inwerkperiode.

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000EiRGrQAN Isa