fbpx

Ik ben Alisa en heb ondertussen 7 jaar ervaring binnen finance. De eerste 6 jaar heb ik steeds gewerkt in accountantskantoren en deed ik de A-Y of A-Z verwerking. Ik boekte de Af,Vf,Bu, openstaande klanten/leveranciers, berekende de vennootschapsbelasting en bereide de jaarrekening voor. De zaakvoerder deed nog een eindcontrole en de bespreking met de klant. Na 6 jaar wou ik de overstap maken naar bedrijven maar omdat ik de deur van een accountantskantoor nog niet volledig wou sluiten ben ik in de consultancy gegaan. Ik heb 10 maanden de boekhouding gedaan bij Caruur daar deed ik alles tot en met de voorbereiding van de afsluit. De externe boekhouder deed de vennootschapsbelasting en maakte de jaarrekening op. En dan heb ik 5 maanden bij evolta, een architecten en ingenieurs bureau gewerkt op de boekhouding. Daar deed ik aankopen, verkopen en banken. Ook een deel rapportering voor de finance manager. En nu heb ik de stap gezet om als freelancer verder te gaan binnen consultancy. Ik sta open voor opdrachten in bedrijven zowel Ap/Ar/Gl als A tot Y functies zoals ik bij caruur heb gedaan. Ook tijdelijke opdrachten in accountantskantoren sluit ik niet uit.

Available from:
day(s)/weekly
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Graag stel ik jullie voor aan Alisa (°1994) uit Kalken. In het bezit van een Bachelor Accountancy Fiscaliteit.

Ze kijkt actief uit naar een nieuwe opdracht, hierbij kijkt ze heel ruim administratief financieel. Bij voorkeur in een bedrijf en niet meer in een accountantkantoor.

Hiervoor heeft ze +/- 6 jaar ervaring opgebouwd als dossierbeheerder bij verschillende accountantbureau’s.


 Alisa Le Rycke

Alisa in ’t kort

🤝 Bachelor Accountancy Fiscaliteit | in 2019 nog een BaNaBa gestart Toegepaste Fiscaliteit à niet afgewerkt, te moeilijk in combinatie met het werken, gestopt na 1 jaar

🔎 Zoekt als freelance Financieel Administratief/ Dossierbeheer

🌍 Dutch (native language), English (very good, both spoken and written), geen Frans

🏡 Woont in Kalken, wil in de regio groot-Gent werken | +/- 30 minuten

🏃🏻‍ Beschikbaar vanaf 1/10 | 4/5e – tot midden Februari met een vrije dag op maandag, vanaf midden Februari wil ze een vrije dag op woensdag

❤️ Ik heb A. leren kennen als een vlotte persoon met een positieve instelling en een aanstekelijke glimlach. Ze weet heel goed wat ze wil en is altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen.



Expectations?

  • Job content | Ze wil de zoektocht ruim houden, financieel administratief, dit mag ook terug richting dossierbeheer zijn.
  • Haar voorkeur gaat uit naar een bedrijf, geen accountancy kantoor.
  • Het leukste is als ze wat van alles kan doen AP, AR,… Ze weet dat het in bedrijven vaak meer opgesplitst is, is ook oké voor haar.
    • Program knowledge: MS Office, Exact Online, Adsolut, Top Account, First Software, Silverfin, Winbooks, Codabox, Billtobox, Proplanner, Ionbiz en Sabec
  • Sector | De sector is voor haar minder belangrijk, geen accountantkantoor


Good to know

👌🏻 Alisa wil 4/5e werken | Tot midden Februari met een vrije dag op maandag | Vanaf midden Februari met een vrije dag op woensdag à Voor haar dochtertje van 2 jaar

👌🏻 Voorkeur standaard werkuren, 9 to 5

👌🏻 Haar dochter gaat naar school/crèche in Evergem, idealiter een job in deze regio of een job die op de weg ligt

👌🏻Zowel korte als lange opdrachten | Momenteel misschien een lichte voorkeur voor kortere projecten aangezien ze dan veel verschillende ervaringen kan opdoen

👌🏻 Reeds gesprekken lopende bij Denijs & Oleon

👌🏻Als het goed is, is ze op dit moment bezig met haar registratie in de app. Jullie kunnen haar bereiken via 0497 11 10 00 & Alisa.lerycke@hotmail.com


Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000gWgfoQAC Alisa