fbpx

Assia

Administratief bediende

Communicatief zijn is één van mijn sterke punten, dit is gegroeid door mijn vele telefonische contacten in mijn vorige functie als klantendienstmedewerker en als trainer van Dynamics D365. Dit voornamelijk in de medische sector. Daarnaast ben ik sociaal en werk ik graag in teamverband. Ik kan me snel inwerken in nieuwe software programma’s en sterk in administratie. Ik ben vooral opzoek naar freelance opdrachten om ondersteuning te bieden in administratieve taken zoals; Telefonie, Planning, Bestellingen plaatsen, Input gegevens, Customer Service, Offertes opmaken, Facturen ingeven in boekhoudsysteem, verkoopfacturen/ Betalingen nakijken creditnota’s, ...

Lokeren
Beschikbaar vanaf: 3 maart 2024
4 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

Financieel AdministratieveArchiveringKlasserenInkoopfacturenVerkoopfacturenFacturenFactuurcontroleDutchPolyvalent Administratief WerkAdministratieve Dossiers Samenstellen

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Assia is een vriendelijke, rustige, maar gedreven dame met een mature houding en een professionele werkethiek. Assia heeft 7 jaar ervaring in administratie en klantendienst, waarvan ze zo goed als altijd in de medische & farma sector heeft gewerkt. Haar toewijding en enthousiasme stralen door in haar werk, en ze staat bekend om haar positieve en constructieve benadering van uitdagingen. Assia is iemand die graag collega's om haar heen heeft en graag wat contact heeft met mensen in haar job.


| Good to know:

👌🏻 Studeerde kantooradministratie, Certificaat van Medisch Secretariaat.

👌🏻 Avondopleiding boekhouden in uitvoering.

👌🏻 Software kennis: Ervaring met Dynamics, Toggle, SAP, en Excel.


| Assia in't kort:

🤝 7 jaar ervaring in allround administratie

🔎 Zoekt opdrachten als Administratief Medewerker, Customer Service, Onthaalbediende

🌍 Nederlands (moedertaal), Vloeiend Engels. Basis Frans.

❤️ Strongest assets:

  • Brede ervaring in medische en farmaceutische sector.
  • Implementatie van Microsoft Dynamics en collega's opgeleid.
  • Gestructeerd en analytisch ingesteld

| Competencies?

- Job Content:

  • Customer service
  • Customer Contact
  • Communicatie met leveranciers
  • Transportplanning
  • Personeelsplanning
  • Logistieke administratie
  • Projectmanagement (Microsoft Dynamics implementatie)
  • Opleiden en aansturen van team
  • Welcome
  • Billing

- Sector: Open voor diverse sectoren, niet beperkt tot medische en farmaceutische sector waar ze al 6 jaar in werkt maar mag zeker.

• Ervaring:

  • UZ Gent - zwangerschapsvervanging van 6 maanden (onthaalmedewerker)
  • Thuiszorgwinkel Goed! - 6 jaar in dienst (klantendienst, administratie, projectmanagement).
  • Freelance voor een eenmanszaak (facturatie, afspraken inboeken, PowerPoint-presentaties) - is een vaste klant

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000izjzKQAQ Assia