Communicatief zijn is één van mijn sterke punten, dit is gegroeid door mijn vele telefonische contacten in mijn vorige functie als klantendienstmedewerker en als trainer van Dynamics D365. Dit voornamelijk in de medische sector. Daarnaast ben ik sociaal en werk ik graag in teamverband. Ik kan me snel inwerken in nieuwe software programma’s en sterk in administratie. Ik ben vooral opzoek naar freelance opdrachten om ondersteuning te bieden in administratieve taken zoals; Telefonie, Planning, Bestellingen plaatsen, Input gegevens, Customer Service, Offertes opmaken, Facturen ingeven in boekhoudsysteem, verkoopfacturen/ Betalingen nakijken creditnota’s, ...
|
Lokeren |
|
Beschikbaar vanaf: 3 maart 2024 |
|
4 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Assia is een vriendelijke, rustige, maar gedreven dame met een mature houding en een professionele werkethiek. Assia heeft 7 jaar ervaring in administratie en klantendienst, waarvan ze zo goed als altijd in de medische & farma sector heeft gewerkt. Haar toewijding en enthousiasme stralen door in haar werk, en ze staat bekend om haar positieve en constructieve benadering van uitdagingen. Assia is iemand die graag collega's om haar heen heeft en graag wat contact heeft met mensen in haar job.
| Good to know:
👌🏻 Studeerde kantooradministratie, Certificaat van Medisch Secretariaat.
👌🏻 Avondopleiding boekhouden in uitvoering.
👌🏻 Software kennis: Ervaring met Dynamics, Toggle, SAP, en Excel.
| Assia in't kort:
🤝 7 jaar ervaring in allround administratie
🔎 Zoekt opdrachten als Administratief Medewerker, Customer Service, Onthaalbediende
🌍 Nederlands (moedertaal), Vloeiend Engels. Basis Frans.
❤️ Strongest assets:
| Competencies?
- Job Content:
- Sector: Open voor diverse sectoren, niet beperkt tot medische en farmaceutische sector waar ze al 6 jaar in werkt maar mag zeker.
• Ervaring: