Gepassioneerd door cijfers en administratie en met zeer veel levenservaring, zowel in het ondersteunen van mensen en administratieve vaardigheden. Door mijn ambitie, gedrevenheid en jarenlange ervaring ben ik er van overtuigd dat ik een meerwaarde kan zijn voor uw onderneming. Door de vele uitdagingen die ik ben aangegaan kan ik zeer goed met mensen omgaan om hun te ondersteunen en te begeleiden. Tegelijkertijd kan ik ook een teamplayer zijn. Ik bied dagdagelijkse administratieve & boekhoudkundige ondersteuning van A tot Z, opmaken van offertes en facturen, opvolging facturatie, behandeling en opvolging in- en uitgaande mails, opstellen verslagen, maar evengoed het uitvoeren van de functie HR Payroll Officer, Office Management zoals receptie, onthaal, postverwerking, economaat, verzekeringsdossiers beheren/opvolgen zowel productie als schade/expertises, enz. Kennis van Nederlands + Frans + Engels + Duits & Italiaans (terug op te frissen). Zelfstandig, flexibel, Sociaal, nauwkeurig, snel, enthousiast, georganiseerd, leergierig, communicatief zeer sterk. Office Pakket, Wings + Vero + AX (Boekhoudpakketten), Isabel, Connect-Acerta, Protime . +30 jaar werkervaring.
|
|
|
Beschikbaar vanaf: 15 oktober 2022 |
|
2 day(s)/per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |
Ik stel je graag voor aan Sonja. Sonja is haar carrière gestart binnen de verzekeringen. Na het verwezenlijken van een eigen portefeuille hierin is ze zich gaan focussen op het administratieve luik nl KMO’s ondersteunen in hun dagdagelijkse administratie en boekhouding.
🤝 > 20 jaar administratieve ervaring ( verzekering – boekhouding)
🔎 zoekt opdrachten als boekhoudkundig bediende
🌍 language skills: ND/ENG/FR
❤️ Ik leerde Sonja kennen als een vlotte babbelaar 😊 Zij staat open voor een nieuwe uitdaging op freelance basis. Zij is niet regio gebonden, haar vader woont in Antwerpen en zelf is zij er ook geboren. Voor haar is Antwerpen als thuiskomen.
Competencies
- Job Content:
- Accounts Receivable Management
- Boeken van de banken
- Controle aan en verkoopfacturen
- Opmaak BTW aangiftes
- Opstart van personeelsdossiers pv 200 en 130
- Verzorgen van de algemene administratie
- Telefonie
- Welcome
- ...
Good to know:
👌🏻 Referenties: Sonja is een zeer plichtbewuste dame, kwalitatief zeer sterk. Heeft bij ons de administratie op punt gezet. Klantgericht, professioneel en neemt zelf ook initiatief.
Een dame die zeer snel weg is binnen een bedrijf als met het computersysteem.