fbpx

Passie voor alle facetten van planning, voorraadbeheer, logistieke en administratieve processen. Bedreven in het identificeren van noden van klanten en interne afdelingen, het stellen van prioriteiten, om zo op snelle wijze de meest effectieve en werkzame oplossingen te bieden. Hou van puzzelen en structuur aanbrengen, kansen signaleren, procesverbetering, onderhandelen, flexibel en oplossingsgericht werken, deel uitmaken van een team waardoor 1+1=3, handen letterlijk en figuurlijk uit de mouwen steken. Ervaring: Plannen van productielijnen Plannen van opleidingen van werknemers Voorraadbeheer/bestellen van goederen Masterdata beheer Projectplanning Procesverbetering Opmaken facturen Product introductie/uitfasering Goederentransport Opmaken productie orders Nacalculatie orders Interesse in korte en lange termijn projecten als productie- of logistiek planner en polyvalent administratief medewerker. Minimum 24u, max 40u per week.

Turnhout
Beschikbaar vanaf: 1 november 2023
4 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Maak kennis met Kristel, een ervaren en toegewijde administratieve professional. Ze heeft jarenlange ervaring als tijdelijk administratief bediende in loondienst, waar ze altijd klaarstond om te helpen, of het nu ging om korte of lange opdrachten. Nu is het tijd voor haar om zichzelf te positioneren als freelancer.

 

Heb je tijdelijke ondersteuning nodig? Komt er binnenkort zwangerschapsverlof aan? Maak je geen zorgen, Kristel staat voor je klaar!

Met haar uitgebreide kennis en vaardigheden kan ze jouw team naadloos aanvullen en de benodigde taken efficiënt uitvoeren.

 

Kristel is een zeer hands-on professional die graag de handen uit de mouwen steekt. Ze is praktisch ingesteld en houdt ervan om op een efficiënte manier problemen op te lossen. Met haar planmatige aanpak zorgt ze ervoor dat taken en projecten gestructureerd en georganiseerd worden aangepakt.

 

Wat Kristel onderscheidt, is haar recht-voor-de-raap benadering. Ze is direct en eerlijk in haar communicatie. Ze zegt waar het op staat en je kunt altijd op haar rekenen voor een eerlijke mening of advies.

 

Met haar hands-on mentaliteit, praktische instelling, planmatige aanpak en recht-voor-de-raap houding, is Kristel een waardevolle professional die graag de touwtjes in handen neemt en resultaten levert.

 

🤝 +10 jaar ervaring als administratief bediende

🔎 zoekt opdrachten binnen administratie

🌍 talenkennis: ND/ ENG  ( noties van FR)

 

Job Content:

-         Reeds gedane taken:

o  Aankoop van goederen.

o  Productieplanning.

o  Klaarmaken voor verzending. ( CRM documenten)

o  Magazijnwerk.

o  Offertes opmaken.

o  Facturatie.

o  Klachtenbehandeling.

o  Mailverkeer.

o  Telefonie.

o  ...

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000PL0mdQAD Kristel