fbpx

Petra

Customer Service Manager

Beste Laat ik mij even voorstellen. Ik ben een 54 jarige dame, of liever "jonge"dame met de geest, instelling en drive van een 24 jarige met 30 jaren ervaring erbij. Ik heb > 30 jr ervaring hoofdzakelijk in sales, nationaal/internationaal, op diverse levels en in diverse branches. Open communicatie, respect, optimisme, eerlijkheid, betrouwbaarheid, humor, ... zijn voor mij alvast zeer belangrijke waarden/eigenschappen. In een dynamische, afwisselende, veeleisende, leuke omgeving voel ik mij als een vis in water. Steeds vaker hoor ik van mijn contacten, dat zij moeite hebben om personeel te vinden of geen budget hebben om nieuwe mensen aan te nemen. Hier wil ik dus op inspringen. Mijn kennis en ervaring stel ik graag ten dienste van bedrijven en hun mensen die het nodig hebben. Vandaar mijn keuze om vanaf november as als freelancer door het leven te gaan. Ik hoop gauw iets voor jullie te kunnen betekenen. Ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken. Mochten jullie nog meer info nodig hebben, dan hoor ik dat graag. Merci. Mvg Petra Van Pol

Kinrooi
Beschikbaar vanaf: 7 december 2023
2 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

Administrative SupportManage ERPData InputCoding, Classifying And Archiving DocumentsAudit InvoicesFormatting InvoicesSending payment remindersFace2face Customer ContactFollow up OrdersTelephone Customer ContactProcessing Purchase OrdersAccounts Receivable ManagementTeam BuildingTime ManagementWelcoming New EmployeesFollow-up Of Evaluation And TrainingSalesOffice 365AccuracyPunctualERPERPLinkedIn AdvertisingOffice 365OneNote

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Maak kennis met Petra. Na 30 jaar ervaring als loontrekkende in functies als inside sales, customer care, office manager, management assistant,… start ze als freelancer op vanaf 1/11/2022.

Graag wilt zij bedrijven in nood, tijdelijk, op administratief-commercieel vlak ondersteunen.

 

🤝 30 jaar ervaring binnen administratie / inside sales

🔎 zoekt opdrachten binnen administratie: mag zowel commercieel als leidinggevend

🌍 talenkennis: ND/ ENG / DUITS / FR + Italiaans ( basis) 

 

Job Content:

Past experience:

-       Inside Sales:

§ Klantenwerving

§ Prijsonderhandelingen, zowel het maken van afspraken als het bekijken van de eigen marge

§ Orderverwerking

§ Billing

§ Accounts Receivable Management

§ Klachtenbehandeling

§ Teamlead customer service

Petra is zeer taalgevoelig, soms hielp zij mee aan copywriting of vertalingen.

 

 

Good to know:

👌🏻 Bachelor Office Management

👌🏻 Kennis van volgende softwarepakketten CRM/ERP/SAP 

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000RRhA1QAL Petra