Na 10 jaar gewerkt te hebben in de uitzendsector heb ik besloten om een nieuwe weg in te slaan. Vanuit mijn passie voor het vak HR en mijn rol als Office Manager, zal ik vanaf nu mijn ervaring op freelance basis delen met zelfstandigen, kmo’s en grote bedrijven. Is jouw organisatie op zoek naar: *HR ondersteuning (uitschrijven vacatures, W&S, contacten externe partners) *Selectiegesprekken en onboarding van nieuwe medewerkers *klankbord voor HR gerelateerde zaken *personeelsadministratie, algemene administratie, customer service *kortom iemand die multi inzetbaar is Ik streef ernaar een duurzame relatie op te bouwen met klanten, die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen, respect en transparantie. Ik draag verantwoordelijkheid, discretie, kwaliteit en service hoog in het vaandel en ik werk efficiënt en nauwkeurig. Steeds met de nodige spontaniteit en met maximale flexibiliteit. Door mijn talenkennis, coaching kwaliteiten, management & people skills, administratieve vaardigheden en commerciële flair kunt u mij voor allerhande opdrachten inschakelen. Beschikbaar voor korte of lange projecten in regio West-Vlaanderen, max 4 dagen/week. Met mijn positieve mindset, professionaliteit en een gezonde dosis leergierigheid ben ik ervan overtuigd dat ik een meerwaarde kan betekenen binnen uw bedrijf. Hopelijk tot binnenkort.
|
Bredene |
|
Available from: |
|
0 day(s) / per week |
Own car | |
Homework | |
Weekend Work | |
Evening Work |