Our client is a contractor in the construction industry. It is a (h)real family business that stands for quality-oriented handling, from design to finishing. Thus, customers are completely unburdened.
They specialize in larger projects: from apartments to commercial buildings, schools, student housing to residential care centers.
For 60 years, they have been working with and for all generations, with a unique customer approach and quality service. This results in satisfied responses from thousands of residents and investors.
It is a family-run company, entrepreneurial, striving for quality and there is open and honest communication, both internally and externally.
Door de groei zijn ze tijdelijk op zoek naar ondersteuning op de Finance afdeling met een ervaren freelance boekhouder.
Kennis van KPD is een must!
Ze willen ruimte creëren om onze huidige processen kritisch te bekijken, verbeteringsprocessen uit te werken en uiteindelijk deze ook implementeren.
Afhankelijk van jouw kennis en ervaring wordt het takenpakket samengesteld.
Specifically:
- Jij brengt een goede kennis van KPD mee en hebt ruime ervaring in accounting.
- Je weet van aanpakken, werkt gestructureerd en nauwkeurig.
- Idealiter heb je ervaring in de bouwsector maar dit is geen must.
- You are available 2 days a week.
Er wordt op kantoor gewerkt. De 2 dagen zijn dagen in overleg volgens je beschikbaarheden. Dit is een tijdelijke opdracht van ongeveer een drietal maanden.
Ben jij de freelance boekhouder die we zoeken? Solliciteer nu!
Skills
- KPD BouwOffice
- Precise
- Billing
- Boekhoudprocessen
- Month end
- Boeken Aankoopfacturen
- Cashflow
Why choose this assignment
- Family construction company
- Top team!
- Open and short lines of communication
Additional info
Region: | Oudsbergen |
Availability: | 2 Day(s) per week |
Duration: | 12 weeks |