fbpx

Vanaf Mei 2018 werk ik als allround administratie freelancer / Virtual assistent (op verplaatsing of thuis). Het is een droom die ik al enkele jaren koester en ik wou hem uiteindelijk werkelijkheid laten worden! De opdrachten die ik op mij neem zullen vooral zaken zijn waar ik uitmuntende kennis in heb zodat de KLANT geen kat in een zak koopt. Ik draag zelf, respect naar anderen toe heel hoog in het vandaal en wens dan ook een hele hoge standaard af te leveren naar mijn KLANT toe. MIjn jobinhoud baseert zicht vooral op: Office Management Support Accountancy Content Writing Opstellen van planningen Agendabeheer (B2B en B2C) Social Media Marketing (FB, Instagram, Twitter ...) Post Payroll RSZ - ... Daar ik heel nieuwsgierig en leergierig ben, zal ik in de toekomst steeds werkgerelateerde opleidingen volgen (want heel belangrijk " The technology doesn't stop") Als businesscoach hou ik mij vooral bezig met onderstaande: Facturatie systemen opstellen Adminstratieve werkprocessen integreren Werkprocessen opmaken ...

Beveren
Beschikbaar vanaf: 1 december 2023
4 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Véronique de Beveren is een enorm vriendelijke en goedlachse dame met al meer dan 15 jaar ervaring binnen administratie.

Ze is héél analytisch ingesteld, houdt van structuur brengen in chaos en haalt voldoening uit bedrijven te ontlasten bij de zaken waar zij het moeilijk mee hebben zoals hun administratie / boekhouding / ...

Zij zorgt ervoor dat het bedrijf zich dan ten volle kunnen focussen op hun passie, hun geluk. Dat is de reden waarom ze als freelancer werkt.


Véronique in’t kort::

🤝 +/- 15 jaar werkervaring in Allround Administratie, waarvan 3 jaar als freelancer

🔎 payroll, HR administratie, financiële administratie, agendaplanning, social media planning, …

🌍 NL (moedertaal), FR (goed) Heeft 6 maanden in een Waals bedrijf gewerkt, ENG (zeer goed)

🏡 Woont Sint-Niklaas, voorkeur voor remote werk, 30min. reistijd

❤️ Véronique heeft een vlotte babbel. Ik voelde meteen aan dat ze graag structuur heeft.



| Competenties:

Jobinhoudelijk | Houdt van uitvoerende opdrachten, zeer analytisch, cijfermatig, gestructureerd. Voerde reeds een opdracht uit als Payroll Expert bij Attentia (via GIGHOUSE) en ze werktte 4 jaar als Administratief Medewerker in de kerncentrale van Doel.


Sector | Ervaring in verschillende sectoren, heeft geen voorkeur qua sector.


| Bon à savoir :

- Heeft kennis van SEO & SEA

- Bachelor Toerisme & Recreatiemanagement

- Opleiding + attest Spaans

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0031t00000akG45AAE Véronique