fbpx

Marke
Beschikbaar vanaf: 10 september 2023
3 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Jan heeft al 25 jaar ervaring binnen Marketing & Communicatie als freelancer. Jan zijn ervaring gaat zeer breed, hij doet zowel:

  • pers communicatie
  • interne communicatie
  • corporate communicatie
  • externe communicatie, noem maar op.

Jan zijn focus ligt zowel op het strategische als het operationele. Hij heeft de kennis en ervaring om een team aan te sturen maar staat zelf ook graag mee in “the field”.

 

 

| Bon à savoir :

👌🏻 Bachelor Sociaal Werk

👌🏻 Perfect drietalig NL, FR, ENG

👌🏻 Kennis van CMS-systemen (Wordpress, Drupal, Umbraco etc.), Email marketing systemin (YMLP, Mailchimp), CRM’s (Teamleader, Salesforce), Google Analytics/Adwords, social media platformen



| Jan in't kort:

🤝 25 jaar ervaring in marketing & communicatie

🔎 zoekt opdrachten als interim management binnen markcom

🌍 NL, ENG, FR (alles vloeiend zowel spreken, schrijven, lezen)

❤️ Sterkste troeven:

  • Taalvaardig, communicatief
  • Wil zowel operationeel als strategisch te werk gaan
  • Neemt zijn verantwoordelijkheid als teamleader en eindverantwoordelijke: zal aandachtig tot in de puntjes controleren vooraleer bepaalde zaken naar de buitenwereld worden gecommuniceerd. Professionele aanpak. Heeft bij wijze van spreken 25 ogen. Zijn favoriete quote: “The buck stops here.” – HS. Truman
  • De koe bij de horens vatten

 

 

| Compétences ?

- Contenu de l'emploi Vooraleer hij startte als freelancer, werkte hij in de IT sector binnen Sales & Marketing. Sinds ’97 is hij aan de slag als freelancer. De rode draad in zijn carrière zijn 3 luiken:

-         Coaching (leidinggevende) aspect

-         Coördinerende

-         Uitvoerende

 

Hij voerde reeds verschillende projecten uit.

-         Fujitsu Siemens: Marketing Manager

-         InterAxt: Marketing & Communicatie verantwoordelijke en coaching

-         Hexacom: Marketing & communicatie consulting

-         Smappee: markcom verantwoordelijke

-         Electrabel: markcom verantwoordelijke

-         Clarebout Potatoes: Corporate Communicatie & Spokesperson

-         …

 

De laatste 2 grote projecten waren meer PR gericht waar hij woordvoerder was voor Het Rode Kruis-Vlaanderen et ING Belgium. Ook Lead Generation, Interne communicatie en communicatie met de stakeholders vielen daar onder.


Kortom, Jan is zeer breed inzetbaar. Hij houdt niet van opdrachten waarbij hij 1 à 2 maanden advies moet komen verlenen en dan weer moet vertrekken, hij wil het ook zelf kunnen implementeren, helpen en mee iets opbouwen.

Jan geeft aan mee te zijn met zijn tijd, om dit te staven vertelt hij dat hij op een aankomend seminarie over virtual event marketing 1 van de spreker is.

Hij is een echte allrounder die de juiste puzzelstukjes op de juiste plek kan plaatsen.

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0031t00000tlOqhAAE Jan