fbpx

Bij het runnen van een bedrijf horen vele administratieve taken. Ik ondersteun en adviseer, optimaliseer en digitaliseer waar nodig, zodat alles op rolletjes loopt en de ondernemer zich kan focussen op zijn passie. Factureren, btw-aangiftes voorbereiden voor de boekhouder, projectaccountancy, onboarding van nieuwe werknemers, pay-roll, digitale tools installeren en opvolgen, websites onderhouden, algemene communicatie zijn enkele voorbeelden. Ik heb ervaring met verschillende facturatieprogramma's, Microsoft Office-toepassingen en een zeer goede kennis van Google Workspace en HR-gerelateerde zaken. Ik werk bij voorkeur van thuis uit met regelmatig contact online of op locatie, afhankelijk van de opdracht. Je kan bij mij terecht voor tijdelijke ondersteuning of op langere termijn.

Grobbendonk
Disponible à partir du : 25 septembre 2023
3 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :
Ilse uit Grobbendonk is 46 jaar en studeerde orthopedagogie. Toch ging ze niet aan de slag als opvoeder.
Eerst werkte ze vele jaren voor de CM als consulent in heel veel verschillende kantoren. Ze leerde bij de CM heel veel over administratie/zakelijke communicatie.
Daarna heeft Ilse op verschillende scholen op het secretariaat gewerkt. Hier deed ze naast de klassieke administratie ook een stuk verzekeringen (brandverzekering, diefstalverzekeringen, ongevallen op school), communicatie, advertenties, social media.

Ze is in september in bijberoep begonnen als freelance administratief medewerker.
Nu werkt ze vnl. in de bouwsector, maar ze heeft hier geen voorkeur qua sector.
Ilse kan ingezet worden voor volgende zaken:
- algemene administratie
- secretariaatswerken
- voorbereiding boekhouding
- commerciële binnendienst

Ze is heel leergierig en als haar iets uitgelegd wordt is ze er snel mee weg.
Ilse geeft de voorkeur aan thuiswerk. Ze heeft gekozen om zelfstandig te zijn omdat ze meer vrijheid en flexibiliteit wou. Anderzijds wil ze wel heel persoonlijk werken en vindt ze het heel nuttig om de eerste maand in het bedrijf op te starten om het bedrijf te leren kennen.

De 3 pijlers van Ilse zijn:
- Flexibel/leergierig
- Ze denkt mee; ze is geen typische secretaresse.
- Ze geeft graag waar gepast advies omdat ze vooruit wil.

Ilse geeft nog mee dat ze veel rond communicatie heeft gewerkt waardoor ze een heel goede kennis heeft van de Nederlandse taal. Ze gaat ook nog een opleiding copywriting volgen in de toekomst.

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N0000079kTzQAI Ilse