fbpx

Ik ben vertaler NL/FR/ES van opleiding, maar werkte in mijn loopbaan van bijna 25 jaar voornamelijk als assistente. Zowel de functies van management assistant, executive assistant als personal assistant heb ik voor mijn rekening genomen. Toch heeft vertalen en reviseren altijd een groot deel uitgemaakt van mijn werk. Vertalen is niet alleen de rode draad geweest doorheen mijn loopbaan, het is ook een passie. Zo ben ik in 2017 gestart als freelance vertaler vnl. FR/NL. Vandaag kriebelt het om terug op het terrein aan de slag te gaan als assistente en/of vertaler. Ik ben nauwkeurig, klantgericht, diplomatisch, ik werk graag samen, ben autonoom en kan een project van a tot z beheren. In mijn privéleven reis ik graag samen met mijn gezin, zowel steden als de natuur kunnen mij bekoren. Ik ga ook graag skiën, fietsen en kom tot rust in de yogales.

Bonheiden
Disponible à partir du : 4 décembre 2023
4 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Maak kennis met Katrien uit Begijnendijk. Katrien heeft een ruime ervaring opgebouwd als management/executive/personal assistant in loondienst en heeft zich enkele jaren gericht op een zijspoor als freelance vertaler. Momenteel zou ze graag de draad als management assistant weer oppikken op freelance basis.


| Katrien in ’t kort

🤝 +/- 15 jaar ervaring als management assistant

🔎 Zoekt als management assistant, executive assistant, personal assistant, vertaler (NL/FR), …

🌍 Nederlands (moedertaal), Frans (uitstekend), Engels (zeer goed), Spaans (goed)

❤️ K. is vriendelijk, meegaand en spontaan ingesteld. Tijdens haar vorige opdrachten werkte ze vnl. remote, waardoor ze het sociale aspect van het bedrijfsleven begon te missen. Ze komt zachtaardig en professioneel over, waardoor ze een aangename toevoeging is aan een team. Hoewel ze een beetje onzeker is over jobinhoudelijke expertise nadat ze 6 jaar als vertaler heeft gewerkt, is ze wel enorm gemotiveerd om opnieuw aan de slag te gaan in functies die ze in het verleden jarenlang heeft bekleed.


| Les attentes ?

Contenu de l'emploi Het liefst gaat ze aan de slag als freelance management assistant om terug up-to-date te raken met de huidige werkwijzen (cfr. ze heeft 6 jaar enkel als vertaler gewerkt). Daarna mogen we zeker ook kijken naar opdrachten als executive of personal assistant. Toch staat ze ook open voor opdrachten met focus op (interne) communicatie of andere opties waarbij haar uitmuntende talenkennis een voordeel biedt.


Wat niet? Ze heeft geen kennis van/ervaring met boekhoudkundige of personeelsadministratie. Het louter inboeken of ingeven van cijfergegevens, spreekt haar daarom minder aan.


| Sector | Ze heeft ervaring in o.a. brouwerijen en horeca. Ze heeft ervaring in zowel KMO’s als multinationals. Wat wél van belang is, zijn de waarden ‘respect’ en ‘openheid’. Dit is voor Katrien de basis van een goede samenwerking. Het liefst komt ze ook terecht in een team dat haar met open armen ontvangt en waar ze het gevoel heeft dat ze een meerwaarde betekent.


| Bon à savoir

👌🏻 Master Vertaler Nederlands/Frans/Spaans (behaald in 1998)

👌🏻 Telewerk is zeker niet van belang, aangezien ze vooral op zoek is naar een functie die ze op kantoor kan uitoefenen omwille van het sociale, communicatieve aspect. 

Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000bCIeAQAW Katrine