Ik heb steeds gewerkt als een HR Manager in de voedingssector (PC118 en PC220), binnen een familiebedrijf in een franstalige werkomgeving. Ik nam de personeelstaken van A tot Z op, heb nooit gewerkt met een Assistent wel kon ik rekenen op een Inhouse consult Randstad. Was het aanspreekpunt voor de werknemers, directie en externe partners. Ook heb ik een interesse in het veiligheidsgebeuren en werk nauw samen met zowel interne als externe partners binnen de dienst preventie. Op heden ben ik opzoek naar een uitdaging als freelancer waar ik gebruik kan maken van mijn kennis binnen het personeels gebeuren, gericht naar het administratieve, payroll, ... ook allround administratie. Ik kan me best omschrijven als een administratieve duizendpoot, een luisterde oor, oplossingsgericht en leergierig.
|
|
|
Beschikbaar vanaf: 18 maart 2024 |
|
5 jour(s)/semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
| Isabelle in't kort
🤝Professionele Achtergrond: Isabelle heeft een indrukwekkende professionele achtergrond en een sterke drive om haar kennis en vaardigheden verder uit te breiden.
Isabelle begon haar loopbaan in het familiebedrijf Goemaere, waarna ze als freelancer werkte bij Europe Quissons gedurende de afgelopen acht jaar.
🌍 Isabelle haar moedertaal is Nederlands. ze is vloeiend in het Frans en Engels.
Contenu de l'emploi: Ze heeft uitgebreide ervaring in personeelszaken, administratie, verzuimbeheer, rapportage, payroll, rekrutering, en nog veel meer. Ze heeft ook kennis van software zoals Protime, SD Worx, Partena en Securex Nederland.
Bon à savoir :