fbpx

Andrés

Directeur général

Echtgenoot van een geweldige vrouw en trotse vader van 2 zonen. Menselijke aanpak/empathisch, hands-on mentaliteit, out-of-the-box denker, analytische geest, flexibel, vastberaden en een oog voor detail. "Situaties aanpakken vanuit de werknemers standpunt." Houdt van muziek spelen, loopt graag rond om zijn hoofd tot rust te brengen en is creatief met potlood en papier.

Beschikbaar vanaf: 12 februari 2024
2 jour(s) / par semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Compétences

Tableaux croisés dynamiquesMacrosOffice 365OneNotePowerpointDevenirPrécisionPonctuelOffice 365Tâches de gestion essentiellesLeadershipOrganisationRésolution de problèmesChangement de processusAdministrationGestion du changement

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Ik stel je graag voor aan Andrés. Hij heeft reeds 21 jaar werkervaring binnen het familiebedrijf Ambrogio . Hij is gestart als arbeider en is doorgegroeid tot managing director. Helaas sluiten de waarden en normen op vandaag niet meer aan bij zijn persoonlijkheid.

Vandaar dat Andrés zijn opgedane kennis en ervaring graag deelt met andere bedrijven.


🤝 21 jaar ervaring als managing director

🔎 staat open voor functies op management niveau: HR, Change management, CEO, Interim manager , managing director

🌍 talenkennis: ND / ENG/ FR/IT / ES / Duits notie

❤️ Andrés is een zeer getalenteerde man, iemand die van aanpakken weet en oplossingsgericht denkt.

Door zijn open communicatie heeft hij al snel het vertrouwen binnen het team, maar is hij toch leider om beslissingen te nemen.

Hij durft zeker confrontaties aan te gaan met als doel zowel de mensen als het bedrijf te laten groeien.


Compétences ?

- Contenu de l'emploi

• HR: tot 2021 was er binnen het bedrijf geen HR beleid. Hij heeft hier de eerste stappen gezet naar het opmaken van een arbeidsreglement, loonbeleid, functieprofielen, opleidingen

Changemanagement: optimalisatie van bepaalde HR-processen

- installatie en gebruik van Protime binnen de onderneming

- paperless office

Nadien werd een HR manager aangesteld.

• KPI’s opvolgen

• Welzijn en preventie: heeft jaren binnen de onderneming als arbeider gewerkt. Het werk moest en zou voor hem op een veilige manier gedaan worden.

Dossier niet zelf opgemaakt maar heeft wel de vergaderingen bijgewoond.

• Financiën: liquiditeit, investeringen, aanspreekpunt banken, leningen, cashflow


• Sector | Heeft een ruime ervaring binnen de logistieke sector maar kennis en ervaring doorgeven primeert boven de sector.

Bon à savoir

👌🏻 referentie van de door Andrés aangestelde HR Manager: “ De samenwerking is altijd zeer vlot verlopen, Andrés is een warme persoon waar eerlijkheid zeer centraal staat.

De basis was reeds gelegd toen ik mijn functie als HR manager startte: er was een visie / richting uitgeschreven en samen hebben we dit verder gefinetuned naar wat het op vandaag is. Steeds met aandacht voor de mens, bracht Andrés veranderingen aan.

Andrés is ook zelfbewust van kennis die hem ontbreekt.”

Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000Gk2ybQAB Andrés