fbpx

Moira

Assistant de gestion

If we fail to adapt, we fail to go forward Change management, projecten, innovatie,... allemaal kernwoorden die voor mij verweven moeten zitten in een takenpakket. Processen in kaart brengen, evalueren en aanpakken zijn zaken die natuurlijk zijn voor mij. Stilstand is achteruitgang en door mijn solide basis als Internal Sales Assistant (9 jaar) en daarna Sales Office Manager (6 jaar) heb ik een zeer brede kennis van diverse ERP-en CRM-systemen en de uitbouw ervan. Loyaliteit, kwaliteit, inzet en verantwoorlijkheidszin staan als waarden bovenaan het lijstje. Dit alles in combinatie met de nodige commerciële feeling en een doeltreffende communicatie zowel naar interne en externe klanten is wat ik meebreng in de rugzak met ervaring. Wat ik nodig heb? Uitdaging, afwisseling, een doel, ... iets waar ik 100% voor kan gaan en waar ik mijn grenzen in kan verleggen en mijn kennis mee kan uitbreiden.

Lebbeke
Beschikbaar vanaf: 15 mei 2023
4 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Compétences

PrécisionPonctuelERPOffice 365AdministrationGestion du changementVenteData ClassificationData ClusteringData QualityData VisualisationClaimsRapportsCoordination et communicationGestion des équipesSAPMS Power PointMS WordCommunicationsCommunications externesCommunication interneCommunication hors ligneCommunications en ligneSoutien administratifGestion ERP

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :
Moira uit Lebbeke is een vriendelijke dame met een vlotte babbel. Ze heeft Italiaanse roots, spreekt dus meerdere talen en gaf mij een zeer positieve indruk tijdens ons gesprek.
Ze kan een hele brede scope aand administratief gerelateerde taken aan en is ze komt zeer gemotiveerd over. Momenteel werkt ze nog in loondienst tot eind Mei 2022.

Ze werkt al 14 jaar voor WEBER Belgium, gestart op de commerciële binnendienst en heeft zich opgewerkt. Nu werkt ze al 6 jaar als sales office manager.
Moira zoekt vooral opdrachten waar ze haar focus legt op alles van adminsitratie:

* facturen opmaken
* offertes
* logistiek en planning
* voorbereiding boekhouding
* personeels administratie
* officemanagement
* verbeteringen van systemen
* opzetten van een ERP en CRM/systemen dat kan toegepast worden, trainen van de mensen in die nieuwe systemen, key user
* implementeren en begeleiden van nieuwe systemen
* marketing en sales
* website verbeteren
* zorgen dat de zichtbaarheid van de website verbetert SEA/SEO
uitzoeken en juiste partners zoeken
* uitschrijven van werkinstructies

Ze is iemand die zich gemakkelijk kan inwerken en weet welke mensen ze moet aanspreken.

Kennis van SAP (14 jaar ervaring in)

Connaissances linguistiques :
- nederlands
- engels
- frans
- italiaans
- spaans (basis)


3 piliers solides :
- nauwkeurig, administratief zeer sterk, structureel en efficiënte werker
- communicatief heel sterk, mensen weten wat ze moeten verwachten van haar
- oplossingsgericht denken


Moira is vanaf Mei fulltime beschikbaar, momenteel kan ze al starten voor 1 dag in de week.

Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000GSquYQAT Moira