|
Lede |
|
Disponible auprès de : |
|
jour(s)/semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
Bon à savoir
👌🏻 A2 Handel (behaald in 2004). Ze heeft hier een degelijke schoolse kennis in boekhouding verworven.
👌🏻 Werkt vlot met Excel, FinERP en Navision.
Deborah in ’t kort
🤝 13 jaar ervaring in administratie
🔎 Mogen korte of lange opdrachten zijn, liefst met breed takenpakket
🌍 NL (moedertaal), EN (zeer goed), FR (verwaterd maar heeft wel zakelijke kennis die ze wil opfrissen)
❤️ Tijdens ons gesprek heb ik Deborah leren kennen als een gemotiveerde dame die haar eerste stappen zet als freelancer. In haar vorige job was ze vrijwel de enige bediende op vlak van administratie, waardoor ze heel zelfstandig en proactief tewerk moest gaan. Het “ondernemende” zit er dus vast en zeker in. Daarnaast is ze ook leergierig, waardoor ze met veel plezier extra opleidingen volgt om een klant optimaal te kunnen ondersteunen. Zo volgde ze in het verleden al een cursus payroll om de loonadministratie beter te kunnen begrijpen en uit te voeren.
Compétences ?
• Jobinhoudelijk | Het liefst buigt Deborah zich over een heel divers administratief takenpakket. Ze staat er echt ook voor open om (korte) opdrachten te overwegen die gericht zijn op 1 specifiek onderdeel. Ze heeft o.a. ervaring in:
o Algemene administratie: telefonie, onthaal, offertes opmaken, orderverwerking
o Personeelsadministratie: prestaties doorgeven aan interim, vakantiedagen beheren, uurregistratie controleren
o Logistieke administratie: transportplanning (internationaal), CMR opmaken, contact met chauffeurs
o Boekhoudkundige administratie: aan/verkoopfacturen verwerken,
• Sector | Liefst niet in de voeding, aangezien ze daar al heel lang in werkt. Deborah gaf aan dat bv. transport en logistiek haar aanspreekt, maar we mogen zeker breder kijken dan dat. Mochten er opties zijn in een boekhoudkantoor, ziet ze dit ook als een kans om haar kennis boekhouden verder aan te scherpen.