fbpx

Door mijn werkervaring als commercieel-administratief bediende en data-analist sta ik administratief zeer sterk en heb ik ook de nodige ervaring met data-input en andere administratieve taken. In mijn vorige jobs als data-analist, administratief medewerker boekhouding, commercieel verantwoordelijke en commercieel-administratief bediende was ik dagelijks met cijfers bezig en heb dan ook een sterk analytisch vermogen. Door mijn commerciële ervaring ben ik ook vlot in omgang met andere mensen en stress bestendig. Tevens ben ik vertrouwd met de huidige computer software. Eveneens ben ik vertrouwd met boekhouding en loonadministratie door mijn vorige werkervaringen, en leer ik heel snel. Ik ben een structureel en punctueel persoon die zeer goed zelfstandig en nauwkeurig werkt. Maar ben ook een teamplayer die vlot en sociaal is en zich makkelijk kan aanpassen. Verder ben ik een leergierig persoon die graag van afwisseling houdt.

Beschikbaar vanaf: 1 mei 2022
6 dag(en) / per week
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :
Barbara (°1977) uit Beringen is terug naar België gegaan nadat ze een B&B heeft opgericht in Senegal. Ze werkt voorlopig nog onder een buitenlands btw-nummer, maar dit wordt bij terugkomst nog aangepast. Ze kijkt uit naar opdrachten die aansluiten bij haar administratieve ervaring die ze in meer dan 20 jaar loondienst heeft opgebouwd. Bij voorkeur voltijdse, langdurige opdrachten, maar dit is zeker geen must.

Barbara in ’t kort:
🤝 20+ jaar ervaring als administratief bediende
🔎 Voltijdse opdracht, liefst met gevarieerd takenpakket
🌍 NL (moedertaal), FR/EN (zeer goed)
🏡 Woont in Beringen, maximaal 40 minuten rijden naar kantoor
💰 Is bespreekbaar
🏃🏻‍ Voltijds beschikbaar vanaf 26 april ‘22
❤️ Barbara vertelde me tijdens ons gesprek dat haar grote droom (B&B openen in Senegal) door de pandemie in het water is gevallen. Teleurgesteld maar gemotiveerd keert ze terug naar België. Ze kiest bewust voor het freelance statuut om zo een deel van haar verworven vrijheid te kunnen behouden.

Competenties?
• Jobinhoudelijk | Het liefst gaat Barbara aan de slag in een allround functie waarbij ze verschillende administratieve taken kan combineren. Ze heeft o.a. ervaring in:
o Algemeen: data entry, debiteurenbeheer, eerstelijnstelefonie, mailboxbeheer, … Ervaring met SAP
o Boekhouding: volledige voorbereiding voor de externe boekhouder (aankoop, verkoop en financieel inboeken - geen afsluitingen of rapportages). Gebruik van BOB, Centercharge, Briljant en Winexpert.
o Personeelsadministratie: uurregistratie verzorgen en maandelijkse rapportage aan het sociaal secretariaat. Dit in een organisatie waar 3 CAO’s aanwezig waren, waarbij ze dus per werknemer rekening moest houden met het berekenen van overuren, woon-werkvergoeding en verlofregeling.
• Sector | Barbara zou het liefst werken voor kleinere ondernemingen om allround ondersteuning te kunnen bieden. De sector is voor haar minder van belang omdat ze een nieuwe sector ook beschouwt als een extra uitdading!

Good to know
👌🏻 Secundair diploma, administratieve ervaring volledig opgebouwd on the job
👌🏻 Barbara geeft de voorkeur aan een combinatie van kantoor- en thuiswerk. Haar vriend werkt namelijk voor de hotelketen RIU en ze zou hem graag regelmatig gaan bezoeken. Ze vindt het echter geen probleem om tijdens de inloopperiode voltijds op kantoor aanwezig te zijn.

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000I8gWoQAJ Barbara