Als startende syndicus te Ieper ben ik in de mogelijkheid om een aantal uur per week een functie als freelancer uit te voeren. Mijn voorkeur gaat uit naar een allround administratieve functie. Over mezelf Werkervaring: 2013 - 2016: Diverse administratieve functies 2017-2021: Administratief, financieel & technisch beheer - syndicuskantoor te Kortrijk Wat wil ik mijn klanten aanbieden? Ik wil hen ontzorgen van al hun administratieve taken & zorgen. Ik wens mijn passie voor het beroep als administratieve duizendpoot uit te breiden. Skills Administratief beheer Technisch beheer (opvolgen offertes, contact aannemers, ...) Administratie - boekhouden - accountingadministratie - boekhouden – financieel - afspraakplanning - secretariële werkzaamheden Beheer privatieve kavels (rentmeesterschap) Syndicus activiteiten (beheer van gemene delen) Communicatief vaardig Leergierig Ambitieus Doorzetter Gedreven Resultaatgericht Gedisciplineerd Doelgericht Correct Punctueel Teamwork
|
Ypres |
|
Beschikbaar vanaf: 26 juni 2023 |
|
2 jour(s) / par semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
In januari is Elien begonnen met haar eigen zaak als syndicus.
Ze is ook rentmeester voor studentenhuizen.
Ze is op zoek naar allround administratie opdrachten voor max 3 dagen per week.
-Algemeen administratie
-Basis boekhouden
-Inputten van gegevens
Regio kortrijk en ieper
Logiciel :
-office pakket
-organimo
-rentio
Avondopleiding en biv nummer als syndicus
Verkoop en verhuur wil ze niet doen.
Wat is er belangrijk aan een opdracht voor jou:
-Een goeie opvolging
-de sector of grote speelt geen rol
Points forts :
-nauwkeurigheid
-alles moet via hetzelfde stramien gaan
-organisatorisch sterk
-Zet zich ten volle in voor de zaak
Altijd al administratie gedaan ook in een sociaal secretariaat gewerkt
Niet bang om te bellen of contact met klanten