|
Drongen |
|
Beschikbaar vanaf: 1 maart 2023 |
|
4 jour(s)/semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
Valérie heeft een mooie ervaring opgebouwd in de farmaceutische sector en medische apparatuur. Zat op een opdracht bij Astra Zeneca, was hier verantwoordelijk voor de lancering van een nieuw product (preventieve behandeling voor covid).
Bon à savoir
👌🏻 Master Communicatie (2001) + extra cursus in marketing (2021)
Valérie in ’t kort
🤝 15 jaar ervaring in sales & marketing
🔎 Lichte voorkeur voor langdurige opdrachten
🌍 Drietalig NL-FR-EN
❤️ Valérie maakte een professionele, correcte en vriendelijke indruk tijdens onze kennismaking. Ze erkent haar expertise in de farmaceutische sector en staat er zeker voor open om zich hier verder in te verdiepen. Toch heeft ze ook een enthousiast en creatief kantje dat graag iets verder zou kijken dan de strenge regels m.b.t. marketing in haar vertrouwde sector. Ze wordt makkelijk enthousiast over producten en/of diensten en deelt die positieve energie graag met haar collega’s. Indien ze die collega’s ook moet aansturen, is dit voor Valérie geen enkel probleem. Zowel delegeren als people management liggen in haar natuur.
Compétences ?
• Jobinhoudelijk | Valérie omschrijft zichzelf als een sales & marketing consultant, en vult die job vrij breed in. Zo staat ze zowel open voor brand management, projectmanagement en business development. Haar sterkte zit vooral in het selecteren van de juiste initiatieven en het bijbehorende budgetbeheer.
o Concrete ervaring: merk/product strategisch positioneren, online advertenties beheren, salesteam trainen, samenwerking met marketingbureau, budgetbeheer (maand- en kwartaalbasis, forecasting), …
• Sector | Valérie heeft een ruime ervaring in de farmaceutische sector maar wil zich hier zeker niet op vastpinnen. Ze zou zelfs een kleine voorkeur hebben om andere producten en diensten te leren kennen. Dit vooral omwille van het feit dat er strenge regulaties gelden i.v.m. marketing in de farma. Verder blijft ze graag in B2B: interieur, FMCG, retail (bv. Delhaize), … maar we mogen zeker ook out of the box denken!