Ik ben Evelien, mama van 2 dochters en woonachtig te Sint Niklaas. Ik sta positief in het leven en ben oplossingsgericht. Door mijn jarenlange ervaring in zowel de toeristische sector als de logistieke sector, ben ik vlot 3-talig, een duizendpoot en stressbestendig! Mijn kennis uitbreiden, daar houd ik van! Daarom heb ik een opleiding gevolgd tot Office Management aan HoGent, in combinatie met een fulltime job! Ik houd van een open en duidelijke communicatie waar ook goede afspraken bij komen kijken. Want..goede afspraken maken goede vrienden! Ik hoop jou te kunnen helpen bij algemene administratieve zaken waaronder facturering, inkomend beheer van facturen, offertes opstellen, e-mailbeheer, afsprakenplanning maar ook zeker met het logistieke proces. Dit kan gaan van uw boeking maken bij de rederij, het opvolgen van uw goederen van A tot Z inclusief levering, winstvoorzieningen maken, nakijken van de benodigde documenten tot eindfacturatie.
|
Saint-Nicolas |
|
Disponible à partir du : 1er janvier 1700 |
|
1 jour(s)/par semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
Ik stel je graag voor aan Evelien. Evelien is afgestudeerd binnen toerisme en na haar middelbare carrière is zij direct kunnen starten als hulpexpediteur. Hier deed zij voor 95% Franstalige klanten, nakijken van documenten, douanedocumenten opmaken.
Na een aantal jaar had zij graag iets gedaan binnen haar opleiding ‘toerisme’, zo startte haar carrière binnen Brussels Airlines. Na jaren hierin werkzaam te zijn werd de combinatie werk – privé moeilijk combineerbaar. Ze pikte de draad terug op als expediteur …
🤝 > 5 jaar ervaring binnen de logistieke sector ( 90% zeevracht )
🔎 zoekt opdrachten als administratief bediende – management assistant – expediteur
🌍 talenkennis: ND/ENG/FR
❤️ Een toffe madam met de juiste dynamiek. Evelien is op zoek naar haar eerste freelance opdracht.
Evelien heeft tot voor kort gewerkt in loonverband. Door het vele thuiswerken vanwege corona is dit echt haar ding geworden. Ze houdt ervan om thuis te werken, in volle focus, geen, stoorzenders,…
Evelien is dan ook op zoek naar een opdracht waar ze hoofdzakelijk remote kan werken.
Compétences
- Contenu de l'emploi :
§ Contact client
§ Boekhoudkundige taken: inboeken facturatie, nakijken van de nodige documenten, voorbereiding BTW-aangifte
§ Douanedocumenten
§ Assisteren van de sales afdeling
§ Klachtenbehandeling
§ ...
Bon à savoir :
👌🏻 2020 extra opleiding A1 Office management gevolgd en afgestudeerd