Hands-on, actie- en resultaatsgericht, down-to-earth, connecteert makkelijk met iedereen, goed afwegen tussen wat nu nodig is en welke stappen gezet moeten worden richting de toekomst. Geen typische “consultant”, wel iemand die graag een langdurig engagement aangaat en vooruitgang wil realiseren. HR is voor mij geen apart departement maar een interne dienstverlener die de business zo goed als mogelijk moet ondersteunen. Ik werk graag gestructureerd en gepland na efficiënt overleg maar met de nodige flexibiliteit.
|
Aalter |
|
Beschikbaar vanaf: 8 september 2022 |
|
5 jour(s)/semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
| Freelancer Frederik:
Frederik uit Aalter is een HR Specialist met al meer dan 20 jaar ervaring. Hij is een sterk profiel binnen HR op zowel strategisch als operationeel vlak. Tot op heden kreeg hij steeds opportuniteiten aangeboden via eigen netwerk maar staat open voor nieuwe opportuniteiten
| Bon à savoir :
👌🏻 Master Psychologie
👌🏻 Uitstekende kennis MS Office & CRM
👌🏻 perfect 3-talig
| Frederik in't kort:
🤝 20 jaar ervaring, 15 jaar als freelancer
🔎 zoekt opdrachten als HR Generalist, HR Manager, HRBP
🌍 NL (moedertaal), ENG & FR (zeer goed)
🏡 Résidence : Aalter, max. reistijd: 1u30min.
❤️ L'atout le plus important : Door zijn opleiding psychologie heeft Frederik een zeer menselijke aanpak en kan hij op verschillende niveaus gesprekken voeren. Hij komt zeer rustig over en is humoristisch ingesteld. Ik had een zeer aangenaam gesprek met hem.
| Compétences ?
- Contenu de l'emploi Na zijn studies Psychologie startte Frederik zoals velen zijn loopbaan, niet in de psychologie. Hij kwam viavia terecht bij een bouwbedrijf waar hij verantwoordelijk was voor planning en personeelszaken. Algauw kwamen meer verantwoordelijkheden op zijn schouders en deed hij alles op vlak van HR en management, hier leerde hij wel de kneepjes van het vak. Sinds 2012 is Frederik freelancer. Hij werktte 5 jaar voor Randstad waar hij verschillende projecten deed voor klanten zoals; Bekaert, Alliance International, Domo, VF Europe etc. De voorbije jaren ondersteunde hij bedrijven op vlak van;
- Herstructureringen
- Audits
- Opleidingen
- Arbeidsregelementen
- Processen verbeteren
- Budgetteringen
- Aanwerving & selectie processen
- Rolomschrijvingen, competentiemodel, opleidingsplannen
- Implementeren van tijdsregestratiesystemen
- Organigrammen
- Meetings, briefings
- Faillisementen
- Onnboarding & offboarding
- Overname flows
- Etc…
Frederik heeft ervaring met zowel blue als white color profielen. Connecteert goed met technische profielen en is graag zelf ook op de werkvloer. Maar kan evengoed communiceren op c-level.
- Secteur Ervaring in verschillende sectoren, logistiek, transport, productie, dienstverlening, bouw, …