In de loop van mijn ruim 20-jarige carrière deed ik ervaring op in verschillende vakdomeinen en verscheidene sectoren. Het gaat hier onder meer over sales, administratie, marketing, hr en boekhouding. Door mijn entrepreneurship en hands-on mentaliteit (6 jaar zaakvoerder van eigen kleinhandel in kinderschoenen) neem ik graag de dingen in handen en denk ik probleemoplossend. In mijn werk ben ik zeer punctueel en gestructureerd. Mijn sociale vaardigheden en emotionele intelligentie zorgen ervoor dat ik me snel kan aanpassen aan mijn omgeving en mensen rondom mij. Naast het gestructureerd denken heb ik ook een zeer creatieve kant. Dit heeft ertoe geleid dat ik onlangs een opleiding als interieurstylist heb afgerond. Ik sta open voor zowel administratief ondersteunende functies als boekhouding, hr, office management, internal sales, backoffice en niet te vergeten, interieurstyling. Momenteel ben ik 2 dagen per week beschikbaar, op woensdag en vrijdag. Dit kan wijzigen wanneer dit noodzakelijk is en bij opdrachten met een langere duurtijd.
|
Bornem |
|
Disponible à partir du : 16 novembre 2023 |
|
2 jour(s) / par semaine |
Voiture personnelle | |
Travail à domicile | |
Travail le week-end | |
Travail du soir |
in bijberoep
administratieve ondersteuning
boekhoudkundige taken
personeelsondersteuning: in hoofdberoep bkh en HR
ervaring inside sales : piekmomenten opvangen
is momenteel 2 dagen / week beschikbaar : woensdag en vrijdag ( vaste dagen)