fbpx

Freelance Administratieve ondersteuning

terug naar overzicht

Voor onze klant, een consultancy -bedrijf in de financiële sector, zijn wij op zoek naar freelance administratieve ondersteuning.


Tijdsbesteding: 4 halve dagen per week , afwisselend thuiswerk / kantoorwerk (mogelijkheid tot uitbreiding uren na verloop van tijd)

Locatie: Brussel (zeer goed bereikbaar: dichtbij centraal station en eenvoudig te bereiken via trein/metro).


Inhoud opdracht:


We zoeken iemand die de link kan zijn tussen het Nederlands moederbedrijf en die algemeen administratieve taken kan opnemen:

  • Voorbereiding personeelsadministratie (in samenwerking met SDworx - payroll)
  • Voorbereiding fleet / fleetmanagement (in samenwerking met het hoofdkantoor)
  • Voorbereiding boekhouding/ uitgaande facturatie (in samenwerking met BDO)

We zoeken een administratieve duizendpoot die tevens allerhande secretariële ondersteuning kan bieden: meetings inplannen, agenda's beheren, zakenreizen regelen, (beperkt) klantencontact, office supplies,..


3taligheid (Engels, Nederlands, Frans) is een must!


Heel snelle opstart, opdracht op lange termijn.

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Ambitieus/groeiend team
  2. Grote verscheidenheid aan taken
  3. Zelfstandig, flexibel werken

Extra info

Regio: Brussel
Beschikbaarheid: 2.5 Dag(en) per week
Looptijd: 25 weken
a186N000000XtDCQA0 Brussels

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app