Voor onze klant, een consultancy -bedrijf in de financiële sector, zijn wij op zoek naar freelance administratieve ondersteuning.
Tijdsbesteding: 4 halve dagen per week , afwisselend thuiswerk / kantoorwerk (mogelijkheid tot uitbreiding uren na verloop van tijd)
Locatie: Brussel (zeer goed bereikbaar: dichtbij centraal station en eenvoudig te bereiken via trein/metro).
Inhoud opdracht:
We zoeken iemand die de link kan zijn tussen het Nederlands moederbedrijf en die algemeen administratieve taken kan opnemen:
- Voorbereiding personeelsadministratie (in samenwerking met SDworx - payroll)
- Voorbereiding fleet / fleetmanagement (in samenwerking met het hoofdkantoor)
- Voorbereiding boekhouding/ uitgaande facturatie (in samenwerking met BDO)
We zoeken een administratieve duizendpoot die tevens allerhande secretariële ondersteuning kan bieden: meetings inplannen, agenda's beheren, zakenreizen regelen, (beperkt) klantencontact, office supplies,..
3taligheid (Engels, Nederlands, Frans) is een must!
Heel snelle opstart, opdracht op lange termijn.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Ambitieus/groeiend team
- Grote verscheidenheid aan taken
- Zelfstandig, flexibel werken
Extra info
Regio: | Brussel |
Beschikbaarheid: | 2.5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 25 weken |