fbpx

Freelance Administratief medewerker

terug naar overzicht
20 augustus 2021

Een snelgroeiende KMO in de regio Gent is op zoek naar een polyvalente backoffice medewerker met hands‐on mentaliteit.


Ben je op zoek naar een nieuwe uitdagende job in een dynamisch bedrijf?  


Functie 

  • Je staat in voor de dagdagelijkse verwerking van inkomende orders en de opvolging van leveringen en retouren. Je vormt de spilfiguur tussen de klant, onze vertegenwoordigers en de magazijniers. ‘Klant is koning’ draag je bij de uitvoering van jouw taken hoog in het vaandel.  
  • Je zorgt voor een punctueel beheer van de masterdata klanten.
  • Ook facturatie en debiteurenbeheer behoort tot jouw takenpakket.
  • Het administratief beheer van de webshop en het CRM systeem wordt door jou verzorgd.
  • Je assisteert onze vertegenwoordigers bij de organisatie van diverse evenementen.
  • Tenslotte neem je ad hoc administratieve taken en projecten voor jouw rekening.


Profiel 

  • Je beschikt over een bachelor diploma of kan reeds enkele jaren relevante ervaring voorleggen
  • Je bent punctueel, efficiënt en hebt een hands‐on mentaliteit
  • Je kan op een vlotte en professionele wijze communiceren in het Nederlands en Frans
  • Je bent leergierig en steeds op zoek naar opportuniteiten om bestaande processen te verbeteren en te automatiseren
  • Je hebt een grondige kennis van Microsoft Office
  • Kennis van Exact Online is een plus maar niet noodzakelijk

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Snelgroeiende KMO
  2. Langetermijn
  3. Farmaceutische sector

Extra info

Regio: Sint-Martens-Latem
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 8 weken
a186N000000XwqnQAC

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app