Voor een klant regio West-Vlaanderen, zijn we op zoek naar een freelance planner.
Functieomschrijving
- Je hebt een gevarieerde functie die bestaat uit 2 luiken :
- enerzijds sta je in voor het voorraadbeheer voor een portefeuille van montagecomponenten;
- anderzijds ben je verantwoordelijk voor de planning en opvolging van de uitbestede productie van halffabrikaten.
- Je zorgt voor het correct en tijdig aanmaken en uitsturen van aankooporders en leverplannen naar de leveranciers en de onderaannemers.
- Je voert deze taken uit in overleg met je collega’s van aankoop, planning en productie, waarmee je frequent contact hebt en communiceert.
- Je onderhoudt nauw contact met de leveranciers en de onderaannemers, je houdt de levertermijnen in het oog en je neemt actie bij afwijkingen en problemen.
- Je zorgt dat de meest actuele informatie correct in het ERP systeem geregistreerd is zodat alle collega’s een accuraat beeld hebben van leverdata en voorraadniveaus.
Profiel
- Je bent een communicatieve teamplayer, pragmatisch, met grote affiniteit voor planning.
- Je beschikt over een master of bachelor aangevuld met minimum 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je bent stressbestendig, analytisch sterk en werkt probleemoplossingsgericht.
- Je bent vaardig met Excel, je werkte reeds succesvol met een ERP systeem
- Je hebt goede kennis Nederlands, Frans en Engels (vooral mondeling).
- Je kan autonoom werken.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Groeiende onderneming
- Dynamische cultuur
- Korte opdracht
Extra info
Regio: | Menen |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 4 weken |