Voor ons notariskantoor zijn wij tijdelijk op zoek naar een administratieve medewerker voor de opstart van onze dossiers (vastgoed en familiaal).
Wat houdt dit precies in?
Samen met de dossierbeheerder, overloop je per dossier welke opzoekingen en administratieve formaliteiten voor elk specifiek dossier nodig zijn en opgestart moeten worden. Deze voer je uit en koppel je erna terug aan de dossierbeheerder.
Over welke opzoekingen gaat het?
- Aanvragen bodemattest
- Aanvragen stedenbouw bij de gemeente
- Aanvragen pandregister
- Uittreksel kadaster opzoeken (plan, aanpalers, gemene delers)
- 30-jarige eigendomsoorsprong opvragen/samenstellen
- Aanvragen hypothecaire staat (bijkomende, aanvullende)
- Beslagberichten controleren
- Afrekeningen bij de banken aanvragen
- Brief opstellen en opvragen gegevens syndicus
- KLIM
Ervaring in het notariaat is een vereiste, kennis van het software programma Acta Libra een pluspunt .
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Super toffe collega's
- Vernieuwd kantoor
- flexibele en zelfstandige opdracht
Extra info
Regio: | Niel |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |