Op zoek naar een dynamisch, zelfstandig, volhardend Credit Collector gefocused op resultaat, ter vervanging van een afwezige collega.
=> lijst openstaande fakturen tot en met 31/03/2021 behandelen: in het begin om de 3 werkdagen, nadien wekelijks rapporteren aan GM en JL wat de status is van de lijst
- in eerste instantie de klanten opbellen (BtoB - BtoC):
- Opvolging belofte klant en opnieuw bellen indien niet ingelost
- Feedback behandelen bij niet-akkoord (cn - herfacturatie / getekende bon opvragen / ...)
- fakturen v leasingmaatschappijen behandelen (MRT Platform)
- kijken of er een goedkeuring is - anticiperen
- linking MRT
- Schadefakturen behandelen
- contact met verzekeringsmaatschappij
- contact klant franchise / BTW
Lijst met adressen en telefoonnumers van de verzekeringsmaatschappijen zal door de klant worden aangeleverd
- Statistieken verzamelen met issue's zodat ze die intern kunnen doorgeven:
- foutieve/geen basisgegevens klant (adres - telnr...)
- foutieve facturaties
- Samenzitten intern met de receptionisten / aftersalesmanager om de fakturen te corrigeren
Indien de vaste medewerker langer afwezig zal zijn dan 1 maand, zouden de volgende werkzaamheden er nog bijkomen:
=> Correspondentie van de klant behandelen (rappels die terugkomen / klachten)
=> rappels verzenden op verkregen lijsten (huidige flow onder controle te houden)
=> rappel 1 - rappel 2 - bellen
=> (Correctie diplo's)
=> contactpersoon advocaat
Uurrooster:
ma tot dond: 08:30 - 17:00
vrij 08:30 - 16:00hr
Skills
Extra info
Regio: | Overijse |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 4 weken |