fbpx

Freelance Mediaplanner

terug naar overzicht

Voor Colruyt Group zijn we momenteel op zoek naar een Freelance Mediaplanner met minstens 3 tot 5 jaar ervaring.


Ze zijn op zoek naar iemand om hun team te ondersteunen op tactische mediaplanning niveau en met een prio op Corporate. Maw uitvoering van de mediaplannen, afstemming met de Media Manager en met de verschillende agentschappen (UM/Semetis/Insilencio) maar ook met interne stakeholders (PC's, accounts, ...).


Je zal voornamelijk voor de nonfood afdeling werken. Deze afdeling omvat volgende merken:

- Corporate (Boni, Stap voor Stap, selectie & rekrutering, Colruyt Group Academy, Bike Republic...)

- Dreamland & Dreambaby

- Dats 24


Jouw verantwoordelijkheden en hoofdtaken:


Onder de begeleiding van de Media Manager, ben je verantwoordelijk voor het mediaplan (van briefing tot evaluatie) en werk je daarvoor, samen met collega’s van CCX en externe agencies, zodat de marketingboodschap via de juiste mediastrategie de beoogde doelgroep bereikt. 


  • Onder de begeleiding van de Media Manager, de merken binnen Colruyt Group begeleiden in hun mediakeuzes om hun communicatiedoelstellingen te bereiken ikv. mediaplannen (keuzes omtrent investeringen, bereik, nieuwe mogelijkheden, kosten/baten,…)
  • Briefing ontvangen en challengen alsook afstemming met Media Manager
  • Input geven voor plan van aanpak (PvA)
  • Afstemming planning + planning beheren
  • Reservatie van de campagnes
  • Tech specs (bijstand – advies) monitoren en ism. media coordinator beheren
  • Mediaplan challengen via PC en/of account naar opdrachtgevers
  • Budgetbewaking
  • Timing bepalen van mediaplan (start – stop )
  • UTM tagging ism. analytics team 
  • Mediaplan monitoren en evalueren naar effectiviteit en advies geven voor komende campagnes
  • Campaign post-launch informatie als screenshots, links en placement informatie) deelt als bewijs voor de partners
  • Mediastrategieën afstemt met Media Manager (alvorens externe mediabureaus te briefen ikv. een mediaplan)
  • Input externe mediabureaus kritisch evalueren en bijsturen ikv. mediaplanning

Jouw profiel:


  • Mediaplanning ervaring (3 à 5j), zowel offline als online.
  • Een zeer goeie project manager. Je moet kunnen anticiperen, timings beheren, goed georganiseerd zijn, gestructureerd, respect van de deadlines, klantenservice gericht.
  • In team kunnen werken
  • Stressbestandig zijn
  • indien Colruyt ervaring, kan dit altijd een meerwaarde zijn.


Beschikbaarheid: 5 dagen per week


Looptijd: eidn april tot en met 30/09/2021


Regio: Halle, maar gezien de omstandigheden is thuiswerk mogelijk

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Fulltime project
  2. Colruyt Group
  3. Project tot eind september

Extra info

Regio: Halle
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 22 weken
a186N000000Xt7KQAS Flemish Brabant

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app