Onze klant is provider van kwalitatieve all-round IT-oplossingen voor track & trace, fleet management, GPS-technologie en anti-diefstalsystemen.
Voor hen zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.
Profielomschrijving:
- Je bent administratief sterk en werkt heel opvolgend
- Je spreekt én schrijft zeer goed Nederlands én zeer goed Frans voor een feilloze communicatie met klanten
- Je werkt heel nauwkeurig en ziet geen enkel detail over het hoofd
- Je denkt graag mee over efficiëntie en vindt eigen inbreng leuk en boeiend
- Je bent communicatief, assertief en klantgericht
- Je werkt zelf ook graag efficiënt
- Je hebt affiniteit met IT
- Je hebt een zeer goede kennis van MS Office en voornamelijk van Excel
Taakomschrijving:
- je staat in voor de volledige contractadministratie van A tot Z
- van zodra een contract binnenkomt, geef jij dit in:
- in ERP-systeem
- in platform
- in de meldkamer
- indien een nieuwe klant moet aangemaakt worden, geef jij correct die gegevens in
- bij stopzetting van het contract doe jij het nodige zodat het contract ook effectief wordt stopgezet
- de (periodieke) facturatie wordt automatisch verstuurd en op basis van de gegevens die jij hebt ingegeven
- na facturatie moet er bekeken worden of het abonnement al dan niet moet vernieuwd worden of ze mogelijks andere diensten wensen - dit is aan jou om op te volgen
- je beantwoordt de vragen van de klanten in Nederlands en Frans en dit zowel telefonisch als per mail
- je denkt mee na hoe er efficiënter kan gewerkt worden, of er extra zaken kunnen gedigitaliseerd worden
- je zet nieuwe procedures in gang en volgt deze op
Interesse?
Laat ons snel iets weten!
Skills
Assertief MS Office Beheer ERP Klantgerichtheid Nauwkeurigheid Administratieve ondersteuning Communicatief sterk
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Snelle opstart
- Langetermijn
- KMO
Extra info
Regio: | Oosterzele |
Beschikbaarheid: | 2 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |