fbpx

Freelance Social Media Expert

terug naar overzicht

Algemeen

Fireforum vzw streeft naar een betere brandveiligheid, door het stimuleren van dialoog, het verspreiden van kennis en informatie en het promoten van kwaliteit en innovatie. Het delen van kennis en ervaring onder de leden staat centraal, alsook de sensibilisering van de bevolking en de bedrijfswereld. De dialoog tussen de industrie, de brandweer, de overheid en de onderzoeksinstellingen wordt continu gestimuleerd. Via verschillende kanalen brengen we de actualiteit van brandveiligheid, inzicht in wetgeving en normen, voorbeeldverhalen, innovatieve projecten in actieve en passieve brandbeveiliging, regels van goed vakmanschap, interviews met experten, … 

Heeft de brandweer jou als kind steeds gefascineerd? Wens je bij te dragen tot een brandveilige maatschappij? Wacht niet langer en kom ons team vervoegen als Marketing & Communication Officer. 


Verantwoordelijkheden

  • Via de verschillende online en offline kanalen de leden informeren over actuele zaken; 
  • Sociale media strategie opzetten en uitbouwen, beheer van content management en content planning; 
  • Promotie van de activiteiten via verschillende platformen en van het Fireforum Magazine; 
  • Beheer en onderhoud van de website;
  • Het opzetten van events met en voor de leden van Fireforum; op eigen verantwoordelijkheid en/of in samenwerking met een eventbureau; opmaken van budgetten en verzorgen van logistieke aspecten, alsook het realiseren van sponsorships; 
  • Concrete acties bedenken en uitwerken om de omzet te verhogen en Fireforum steeds zichtbaar te houden op de markt; 
  • Waken over het betalend aanbod, deze up-to-date houden en vernieuwen op gepaste tijdstippen; 
  • Promotie en opvolging van FiSQ kwaliteitscertificaten; 
  • Voorbereiding en verslaggeving van het FiSQ Beheerscomité, het Bestuursorgaan en de Algemene vergadering, ter ondersteuning van de Gedelegeerd Bestuurder. 


Gewenst profiel

  • Een Bachelor of Master in Marketing, Communicatie Management of Office Management biedt jou een stevige basis voor deze rol; 
  • Het beheer van online en offline communicatiekanalen behoort tot jouw favoriete bezigheden; 
  • Ervaring in Content Management en Event Management is een groot pluspunt; 
  • Multitasken kan je als de beste; 
  • Werken in een klein team, waar autonomie belangrijk is, vind je aangenaam;
  • Proactief en flexibel behoren tot jouw voornaamste kenmerken; 
  • De courante Microsoft 365 applicaties hebben geen geheimen voor jou; 
  • Nederlandstalig van oorsprong met een sterke geschreven en gesproken kennis van het Frans en Engels. 

Deze opdracht kan volledig van thuis worden uitgevoerd!

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Bijdragen aan brandveiligheid
  2. Jouw eigen ding kunnen doen
  3. Gevarieerd takenpakket

Extra info

Regio: Brussel
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 52 weken
a186N000000XtAlQAK Brussels

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app