fbpx

Freelance Internal Sales Representative

terug naar overzicht
17 november 2021

Onze klant is invoerder van ergonomische hulpmiddelen die er goed uitzien. Ze streven ernaar om mensen met een beperking te helpen om te blijven genieten van hun mobiliteit, in alle veiligheid en in stijl. De producten uit hun gamma worden geselecteerd uit fabrikanten uit heel de wereld. Deze producten verkopen ze aan hun + 2000 verdelers/winkels in de Benelux en in Frankrijk.

 

Doel van de Job

 

De Internal Sales & Marketing Representative (ISMR) zal telefonisch contact onderhouden met zorgwinkels en zal de instaan voor een deel van de marketingcommunicatie.  3 dagen per week zal de ISR administratieve taken op zich nemen samen met haar/zijn collega die reeds deze job uitoefent. Het takenpakket is zeer gevarieerd. Details in de volgende paragraaf. 

 

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

 

  • Professioneel en vriendelijk beantwoorden van binnenkomende telefoons, emails, chats,.. van eindgebruikers en van winkels
  • Het invoeren van binnenkomende bestellingen in het CRM systeem. 
  • Het opvolgen van de betalingen door klanten, en het versturen van rappels
  • Andere back-office taken die meer ad hoc zijn zoals het voorbereiden van materiaal voor beurzen of het verwelkomen van gasten
  • Het onderhouden van de website en webshop, productteksten toevoegen of aanpassen, nieuwe producten toevoegen,…
  • Onderhouden van de Mobio Facebookpagina en Instagram pagina
  • Blogs en nieuwsbrieven schrijven en versturen
  • Telefonisch contacteren van zorgwinkels om ons gamma voor te stellen en, waar mogelijk, te verkopen

Kwalificaties:

  • Minimum humaniora diploma
  • Drietalig: Nederlands-Frans-Engels
  • Vlot met Microsoft Office Outlook – Word – Excel
  • Werkt graag nauwkeurig en verzorgd
  • Houdt van orde in haar/zijn werk en aan haar/zijn werkplek
  • Is stipt en betrouwbaar
  • Heeft een gedreven persoonlijkheid, vindt het persoonlijk belangrijk dat de onderneming erop vooruit gaat dankzij haar/zijn inspanningen
  • Is commercieel ingesteld ten dienste van onze klanten
  • Denkt mee om processen steeds efficiënter te maken
  • Kan zelfstandig werken 

Dit is een part-time freelance opdracht van 3 dagen per week. Werkuren van 9u00 tot 17u30 met 30min pauze op de middag. Het kantoor is een nieuwe moderne bungalow midden in het groen, dicht bij het centrum van Lokeren. Het bedrijf telt 8 medewerkers

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Afwisselende job
  2. Mooi kantoor in de natuur
  3. Leuke producten en collega's

Extra info

Regio: Lokeren
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000Y7l3QAC Oost-Vlaanderen

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app