We zijn op zoek naar een boekhouder/accountant of dossierbeheerder accountancy ter versterking van ons kantoor.
U kan ingezet worden voor dossierverwerking en opvolging (input, nazicht en opvragen ontbrekende stukken, ...).
Volgens uw profiel/ervaring kan u ook meewerken aan het opstellen van de balansen, jaarrekeningen, fiscale aangiften (BTW, personenbelasting, vennootschapsbelasting, ...)
Ervaring in horeca en retaildossiers is een plus, maar geen must.
Dit wordt eerder een project van onbepaalde duur:
- sowieso gedurende de afwezigheid van een zieke collega.
- na terugkomst van de vaste medewerker zal er voor de verdere groei van de onderneming een ondersteunende nood blijven van een extra kracht van 1 à 2 dagen / week
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Gevarieerd klantenbestand
- Afwisseling werkzaamheden/dossiers
Extra info
Regio: | Lokeren |
Beschikbaarheid: | 2 Dag(en) per week |
Looptijd: | weken |