fbpx

Freelance Hulpboekhouder

terug naar overzicht

Onze klant is een jong & dynamisch accountantskantoor gelegen in Mechelen.


12 gedreven collega's kijken uit naar versterking met onder andere een hulpboekhouder.


Met de ondersteuning van ervaren dossierbeheerders sta je in voor het voeren van de dagelijkse boekhouding van enkele grote klantendossiers. Je zorgt er voornamelijk voor dat alle inkomende documenten/facturen geboekt worden, je vraagt ontbrekende stukken op, je waakt over de klanten- en leverancierslijsten.

Er is ruimte voor groei binnen deze functie. Onze ervaren seniors kunnen je stap voor stap meenemen in het fiscale luik.


Er wordt gewerkt met Yuki, Silverfin en Adminpulse.


Het betreft minimum een 4/5e functie en dit op zeer lange termijn!


Je kan zowel op kantoor als van thuis werken, maar er wordt toch verwacht van zeker 1 dag per week op kantoor te werken en dit voor de teamspirit. Het is altijd leuk om de collega's ook fysiek eens te zien ipv steeds via Teams.

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Digitaal modern vooruitstrevend kantoor
  2. Teamplayers
  3. Gestructureerd werken

Extra info

Regio: Mechelen
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 52 weken
a186N000003QsllQAC

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app