fbpx

Freelance Events and Marketing Coördinator

terug naar overzicht

Onze klant is aanbieder van healthcare ecosystemen.

Ze verbinden verschillende zorgverleners en zorgverleners wereldwijd via hoog (medisch) gecertificeerde wearables, complementaire producten (beacons, gateways...) en geavanceerde software.


Om hun verdere groei te realiseren, zijn zij op zoek naar een Events & Marketing Coördinator.


De Marketing/Evenementen Coördinator zal deelnemen als lid van een team van professionele, toegewijde medewerkers die interne en externe marketing en evenementen inspanningen.


Deze functie moet gebruik maken van vaardigheden zoals team-based interactie, project management, doelen stellen en administratieve ondersteuning.


De Marketing/Evenementen coördinator moet

  • in staat zijn om onder druk te werken
  • actief kunnen luisteren
  • organisatorische vaardigheden hebben.

Dit is een veeleisende en afwisselende functie met een mix van administratieve taken, projectcoördinatie en creatief werk.


Taken en verantwoordelijkheden:

  • Creëren en beheren van evenementenplannen voor diverse marketing- en evenementenactiviteiten.
  • Coördineren van evenementen, vergaderingen en beurzen door het identificeren, samenstellen en organiseren van vereisten
  • Contacten leggen
  • Ontwikkelen van schema's en opdrachten
  • Beheren van mailinglijsten om succes van evenementen te verzekeren
  • Administratieve ondersteuning bieden aan elk lid van de marketing- en verkoopteams indien nodig.
  • Beheren en overzien van evenementen van de dag zoals gasten verwelkomen, begeleiden
  • Set-up, communiceren met personeel, registratie van aanwezigen/klanten
  • Onderhouden van e-maillijsten voor interne en externe communicatie.
  • Ondersteuning bieden bij het proces van social media monitoring, niet beperkt tot het uploaden van beeldmateriaal en berichten met betrekking tot evenementen
  • Opstellen van lijsten met contacten die zijn gemaakt tijdens evenementen voor verkoopopvolging
  • Assisteren bij het verzamelen van marketingmateriaal indien nodig.
  • Bijhouden van bestanden voor grafisch gerelateerde projecten.
  • Bijwerken van vakkennis door onderzoek naar geschikte evenementen
  • Organisatiedoelen bereiken door verantwoordelijkheid te nemen voor de voltooiing van nieuwe en andere verzoeken.
  • Uitvoeren van post-mortems van evenementen
  • Bijhouden van verslagen van persaandacht.

Vaardigheden/Kwalificaties:

  • Diploma in Marketing of een aanverwant gebied
  • Minstens twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Vloeiend in Nederlands en Engels. Vaardig in Frans
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Professionele zakelijke aanwezigheid en scherpzinnigheid.
  • Tech-savvy
  • Toewijding aan klantenservice (intern en extern).
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden.
  • Sterk vermogen tot multi-tasking met een resultaatgerichte mentaliteit.
  • Kan werken onder druk, deadlines, en de eisen van een drukke evenement kalender
  • Flexibele werktijden
  • Hoog niveau van bekwaamheid in Microsoft Office Suite applicaties, waaronder Word, Excel, PowerPoint en Outlook.


Skills

Extra info

Regio: Aalst
Beschikbaarheid: Dag(en) per week
Looptijd: weken
a186N000003QtlCQAS Oost-Vlaanderen

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app