fbpx

Freelance Administratief Financieel Medewerker

terug naar overzicht
27 januari 2022

Voor onze klant, een nationale lotgenotenvereniging van families van jonge verkeersslachtoffers, zijn wij op zoek naar een Administratief Financieel Medewerker.


Boekhouding en administratie:

  • Facturatie (inkomende en uitgaande facturen, opvolging betalingen,…) en contact met de externe dienstverleners inzake boekhouding en financiële rapportage.
  • Personeelsadministratie, i.s.m. sociaal secretariaat.
  • Ondersteuning bij de opstelling van de agenda en de verzending van de uitnodigingen voor de raad van bestuur (RVB) en de algemene vergadering (AV), en verslaggeving van de vergaderingen van beide organen.
  • Opvolging van de vzw-administratie.

Kantoor:

  • Je bent het aanspreekpunt voor alle kantoorgerelateerde zaken (gebouw, onderhoud, post, verzendingen, …).
  • Je beheert het economaat (aankopen, bestelllingen,…).
  • Je bent het contact voor de providers in telecommunicatie en IT.
  • Je verzorgt de telefonische permanentie in samenwerking met het team.

Ondersteuning communicatie:

  • Je beheert het ledenbestand via een database.
  • Je verzorgt de administratie van het ledenblad en ander drukwerk.
  • Je verzorgt de mailings naar de leden.


Profiel:

  • Je hebt belangstelling voor de zakelijke kant van een organisatie.
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in het voeren en opvolgen van boekhouding en personeelsadministratie.
  • Je werkt graag autonoom en je hebt verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent discreet en diplomatisch ingesteld.
  • Je bent organisatorisch sterk en je gaat planmatig te werk.
  • Je legt vlot contacten.
  • Je bent flexibel en je werkt oplossingsgericht.
  • Je beschikt over goede basis ICT-vaardigheden.
  • Je bent, last but not least, operationeel goed tweetalig (NL-FR).

Jobgerelateerde competenties:

  • Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...)
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • Toezicht houden op en coördineren van de werking van de diensten, de juridische advisering inzake geschillen en financiële constructies
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren


Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken?

Laat ons snel iets weten!

Skills

Extra info

Regio: Haren
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: weken
a186N000003QuSzQAK

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app