Onze klant is gelegen in Herk-de-Stad en zoekt dringend administratieve ondersteuning voor een medewerkster die bedolven is onder het werk.
Functieomschrijving
Als administratief bediende heb je de verantwoordelijkheid over de uitvoering van volgende taken :
· Facturatie
· Opvolging leeggoedstromen
· Ad hoc opdrachten
Profiel
· Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring in administratie
· Je werkt precies en met oog voor detail
· Je bent communicatief en een echte teamplayer
· Je kan vlot overweg met ERP, Excel, …
· Kennis van het Frans is een voordeel
· Je bent klantgericht, stressbestendig en flexibel ingesteld
Je bent onmiddellijk FT beschikbaar voor 1 of 2 weken OF je kan gedurende een paar weken 2 dagen per week inspringen. Je werkt op kantoor en dit telkens van 8u tot 16u. De dagen zijn in samenspraak maar indien je 2 dagen per week werkt, liefst niet op vrijdag.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Dringende opstart
- Trendsetter in de voedingssector
Extra info
Regio: | Herk-de-Stad |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 2 weken |