Als Freelance BC VERANTWOORDELIJKE ben je verantwoordelijk voor de afwerking van de implementatie van Business Central:
- Je onderzoekt de huidige werkprocessen en zoekt naar optimalisatiemogelijkheden. Je vertaalt deze naar concrete oplossingen die aan de wensen van onze diverse afdelingen beantwoorden;
- Je coördineert en onderhoudt het contact met de externe partner die de technische ondersteuning verzorg;
- Je staat hierbij in voor de technische analyse, nieuwe ontwikkelingen, koppelingen met externe applicaties en het testen van deze oplossingen;
- Na testen en implementatie verzorg je de opleiding aan alle collega’s;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega’s.
JOUW PROFIEL
- Je beschikt over een hoger diploma in een ICT-richting. Je kunt terugblikken op een aantal jaren relevante ervaring en durft eindverantwoordelijkheid opnemen
- Je hebt kennis van Dynamics 365 Business Central
- Je communiceert vlot en bent een echte teamplayer
- Je beschikt over sterk ontwikkelde analytische en probleemoplossende vaardigheden
- Je hebt ervaring om trainingen te geven
- Uitdagingen en drukke momenten zijn voor jou geen probleem
- Je collega’s gelukkig maken is zeer belangrijk voor jou
- Je kan je vlot uitdrukken in het Frans
- Je hebt een rijbewijs B
- Je bent bereid om soms op de andere locaties te werken
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Familiale onderneming
- Sterk groeiende onderneming
- Enthousiaste collega's
Extra info
Regio: | Tielt |
Beschikbaarheid: | Dag(en) per week |
Looptijd: | weken |