fbpx

Freelance Office Coördinator

terug naar overzicht
28/06/2022

Wij zijn een familiebedrijf dat nu 50 jaar bestaat met roots in Vlaardingen (NL). Onze vestiging te Antwerpen, gelegen in de haven van Antwerpen en gespecialiseerd in piping, telt 10 bedienden en 20 arbeiders. Daarnaast zijn er nog 40 flexibele arbeiders. Voor speciale projecten kan het soms zijn dat er plots 100 extra tijdelijke arbeiders worden gezocht.


We zijn op zoek naar een office coördinator, om onze huidige office coördinator te vervangen tijdens haar zwangerschaps- en ouderschapsverlof van maart 2022 tot begin januari 2023.


Als office coördinator ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze firma.

Binnen deze functie is geen enkele dag hetzelfde en je kan er echt jouw 'eigen ding' mee doen.

Taken:

* Je ondersteunt het management op alle fronten en bent de duizendpoot die ze niet kunnen missen.

* Je houdt je bezig met het opzetten en soepel laten verlopen van interne bedrijfsprocessen die te maken hebben met administratie, organisatie en personeel.

* Je hebt een stevige kennis van HR (urenverwerking, payroll, sociale wetgeving, opvolgen van ziekteverzuim, beheer van de personeelsplanning, personeelsadministratie van zowel intern als extern personeel, recruitment, adviseren van management bij problemen etc.). Er wordt regelmatig gedetacheerd vanuit Nederland, check in @ work dient te gebeuren, aanvraag Limosa, werkaangiftes ...

De HR manager zit in Nederland en aan die persoon rapporteer je ook.

* Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers.

* Daarnaast beheer je ook het wagenpark

* Je staat in voor een (klein) deel van de facturatie

* Je organiseert onze kwartaalmeetings, jubilea, pensioneringen en attenties bij bijzondere gelegenheden.

* Je bent dus de spin in het web die ten allen tijde overzicht weet te behouden.


Qua talen is Nederlands en Engels heel belangrijk.

Verder kan je zeer gestructureerd en punctueel werken. Je kan en moet prioriteiten stellen.


Het is de bedoeling dat er eerst een degelijke inwerkperiode volgt, waarin je al een groot deel verantwoordelijkheid krijgt en waarna je de werkzaamheden gedurende 7,5 maanden volledig zal overnemen. Opstarten in maart 2022, einde is voorzien begin januari 2023.


Het is een fulltime opdracht die vanop kantoor moet gebeuren. De uren zijn van 8u tot 16u30 met een half uur pauze. Er wordt dus gewerkt in een 40u-werkweek.

Het bedrijf is moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Skills

Onthaal nieuwe medewerkers
Werving & Selectie White
Opvolging van evaluatie- en opleiding
Werving & Selectie Blue
Social law
Payroll
Teambuilding
Administratie
HR management
Comp & Ben

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Opdracht voor langere termijn
  2. Diverse job in een technische omgeving
  3. Je kan de job nog naar jouw hand zetten

Extra info

Regio: Antwerpen
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 42 weken
a186N000003R1fiQAC Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app