Onze klant is een voedselfabrikant gelegen in Limburg. Ze bieden zowel onderdelen als menu's als producten en gerechten - kortom, voedseloplossingen op maat.
Ze zijn dringend op zoek naar een payroll officer voor een 8-tal weken. Het betreft een fulltime functie en er wordt op kantoor gewerkt.
Jouw focus ligt op HR administratie in al zijn aspecten:
· Het voeren van een correcte personeelsadministratie van A tot Z (afwezigheden, prestaties, arbeidsongevallen, tijdskredieten, ...) met respect voor de sociale wetgeving;
· Het voeren van een correcte loonadministratie van zowel arbeiders als bedienden (correcte uitbetaling van lonen, vakantiegeldberekeningen, eindejaarspremies, …);
· Het beheren en controleren van de ingevoerde tijdregistraties via het tijd- en aanwezigheidsbeheersysteem GPS;
· Het garanderen van een correcte toepassing van de sociaal juridische regelgeving in de toepassing van je job;
· Het op een professionele en servicegerichte manier beantwoorden van alle loontechnische vragen van onze medewerkers.
Skills
Payroll Administratie Social law
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Leuk team
- Uitdagende functie
- Gratis catering
Extra info
Regio: | Genk |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |